Eksperthjælp: Hvor store er mine chancer denne gang for at beholde graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. marts 2015

Tina Sandager

hej
vi har været gennem 3 bahandlinger og fryseforsøg,
jeg har både haft negativ,bio ma og sa, denne gang er den så positiv og jeg er 5+1 i dag, jeg ar så bange for at miste igen (har kun 3 æg tilbage i fryser), hvor stor er chancen for at den bliver efter jeg har mistet så mange???, denne gang er naturlig fryseforsøg uden medicin. mine tal var fine ved bp 129 hcg. jeg har aldrig haft svært ved at blive gravid
håber du kan hjælpe mig, der er så langt til ricici aftager for abort i uge 12

Tinas svar

Kære "barn nr 6",

jeg forstår så inderligt godt din bekymring, angst og frustration!

Der er lang vej til uge 12 og til uge 40, for den sags skyld, når man har mistet så mange gange som du har!

Jeg har ikke de vises sten, desværre! Min erfaring viser mig heldigvis, at langt de fleste kvinder, der bliver "nemt" gravide og aborterer mange gange, heldigvis får børn på et tidspunkt.

Det du skal holde fast i, er at dit Hcg tal er super fint - og at dit fryseæg har været et godt et af slagsen - det tyder også godt for de andre i fryseren - og så er der ikke andet at gøre end at glæde dig over hver dag der går. Husk du er gravid indtil det modsatte er bevist!!

Jeg krydser fingre for dig og den lille spunk derinde!!

Kh Tina-

Tina tilbyder samtaleforløb til kvinder, mænd og par der er ufrivilligt barnløse og befinder sig før, under eller efter en fertilitetsbehandling – med eller uden et barn på vej. Derudover holder hun workshops og foredrag for par i fertilitetsbehandling.

Se Tinas hjemmeside: TinaSandager.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.