Giv mig ve-støv!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
13 svar
8 synes godt om
5. marts 2015

Bak

Hej piger!

Ihh... send mig lige noget ve-støv, der virker!! Jeg er nu godt utålmodig! Vil så gerne føde nu!! Er 39+3 og ved godt, der sagtens kan gå lang tid endnu, men lad mig nu bare få det "overstået"!

Jeg har cyklet min datter i vuggestue i morges, jeg har gjort badeværelserne rene, men lige lidt hjælper det... Bevares en enkelt plukve her og der er det da blevet til, men vist ikke noget, der starter en fødsel!

Er der andre utålmodige, der vil dele frustrationer?

Hilsen en meget utålmodig højgravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

April-baby

Jeg vil os gerne føde nu! Jeg er dog kun i uge 35 ��.

Anmeld

5. marts 2015

Bak

April-baby skriver:

Jeg vil os gerne føde nu! Jeg er dog kun i uge 35 ��.

Så håber jeg du kan samle tålmodighed et par uger endnu Ved du om det er en dreng eller pige?

Anmeld

5. marts 2015

April-baby

Bak skriver:

Så håber jeg du kan samle tålmodighed et par uger endnu Ved du om det er en dreng eller pige?

Det kan jeg ikke ��. 

En lille pige (: 

Anmeld

5. marts 2015

minførste

Ve støv til dig Bak !!!

Jeg er heldigvis ikke utålmodig endnu men er også kun 34+3, så Lillemanden må meget gerne vente minimum 3 uger med at melde sin ankomst 

Anmeld

5. marts 2015

Bak

April-baby skriver:

Det kan jeg ikke ��. 

En lille pige (: 

Dejligt! Jeg har selv en datter. Det er fantastisk!

Held og lykke med det! Spændende, hvornår hun melder sin ankomst! Kan se fra dine andre oplæg, at du tror, du føder i marts. Er der nogen speciel grund til det?

Anmeld

5. marts 2015

Bak

minførste skriver:

Ve støv til dig Bak !!!

Jeg er heldigvis ikke utålmodig endnu men er også kun 34+3, så Lillemanden må meget gerne vente minimum 3 uger med at melde sin ankomst 

Tak!

Ja de skal jo helst ikke komme for tidligt de små pus

Er du så på barsel nu, eller må det vente nogle uger mere?

Anmeld

5. marts 2015

April-baby

Bak skriver:

Dejligt! Jeg har selv en datter. Det er fantastisk!

Held og lykke med det! Spændende, hvornår hun melder sin ankomst! Kan se fra dine andre oplæg, at du tror, du føder i marts. Er der nogen speciel grund til det?

Glæder mig os helt vildt! (: 

- Fordi jeg har haft så ondt i lang tid, og min Jordemoder vurderede hende til at hun snart sætter sig helt ned, og hvis jeg ik har født inden April, bliver jeg mpske sat igang (: 

Anmeld

5. marts 2015

Steffecph

Sender en masse ve-støv! 

Send gerne tilbage! Jeg er i dag 41+2 og jeg GIDER IKKE MERE  :-D skulle have været til undersøgelse 13:10 i morgen,  men nu er det rykket til 19 30... det føles som en evighed... :-p 

Her har vi prøvet alt.. rengøring, gå ture, stærk mad, sex mm. Det har ikke virket.. ih :-)

Anmeld

5. marts 2015

Bak

Steffecph skriver:

Sender en masse ve-støv! 

Send gerne tilbage! Jeg er i dag 41+2 og jeg GIDER IKKE MERE  :-D skulle have været til undersøgelse 13:10 i morgen,  men nu er det rykket til 19 30... det føles som en evighed... :-p 

Her har vi prøvet alt.. rengøring, gå ture, stærk mad, sex mm. Det har ikke virket.. ih :-)

Uha masser af vestøv tilbage! Det bliver spændende med i morgen, men man godt forstå du synes, der er længe til! 

Held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.