Hvilket tøj i august???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. marts 2015

Cillepop

Hej alle jer! 

Jeg er førstegangs gravid og lidt på bar bund med nogle ting.  

jeg har termin 3 august og tænker, jer der har børn født her omkring; hvilket tøj er nødvendigt? Her tænker jwg varme dragter osv? Lang og korte ærmer? Hvad er jeres erfaring? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

vsimonev

Cillepop skriver:

Hej alle jer! 

Jeg er førstemand gravid og lidt på bar bund med nogle ting.  

jeg har termin 3 august og tænker, jer der har børn født her omkring; hvilket tøj er nødvendigt? Her tænker jwg varme dragter osv? Lang og korte ærmer? Hvad er jeres erfaring? 

Har termin 29/8 så følger lige med her

Anmeld

5. marts 2015

MorDk

Jeg har født begge mine unger i september månede (sidst i sep) 

Det var efterår der men det var sol og der blev f.eks varmt i barnevognen. Vi havde en lille alm. tynd fleecedragt. og en lille bomuldshue. Men i august skulle det jo gerne være "sommer" endnu... Men kortærmet og langærmet bodys, 1 lille fleecedragt i str. 56 og 62. Jeg købte f.eks ikke så meget tøj i 50 da de ikke kan passe så længe. Min søn voksede ud af 50 efter 2½ uge hvis ikke mindre

Anmeld

5. marts 2015

Goggelogge

Fødte min datter i midt august 2013 og det var en varm månede, så hun levede bare i bodyer eller tynde bomuldsdragter og et tæppe over når vi var ude.. I behøver ikke købe en masse varmt tøj.. Bare en tynd hue/kyse og bodyer/heldragter, så var vi godt dækket ind

Anmeld

5. marts 2015

AlberteSophie

Opper den lige, med termin den 25/8

Anmeld

5. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Kigger med. Har termin den 4/8 

Anmeld

5. marts 2015

(august)

Har født midt august 2010 og det var lamgærmede body'er, lette kjoler og strømpebukser, bomuldshue og en lille trøje til at sove i. Det var en alm dansk sensommer med sol, køligt til tider og blæs. 

Mit råd er lidt af hvert 

Anmeld

5. marts 2015

Alexander&Lærke

Jeg har 2 børn fra 23/7 og 15/8. Så det må vist være august børn. Bodyer med korte ærmer er godt at have mange af. Et par stykker i 50 og resten i 56. Bomulds dragter med og uden fødder er nok det jeg har brugt mest. Min datter som er fra juli brugte jeg meget dragter uden fødder til, så lå hun i liften med body og en dragt på, og dyne over muligvis og en lille tynd hue hvis der var vind. Ellers lå hun i luften inde i stuen. Hun sov meget den første md.  Det var en halv varm august md. Da min søn blev født midt i august var sommeren forbi  der havde næsten ikke været sommet regn og regn. Så han var mere pakket ind, i små sæt lag på lag. Og en strik trøje hvis vi var ude med.  barnevognen. Men ja det er ski svært med det sommer for ingen ved hvordan det enligt bliver. 

Anmeld

5. marts 2015

Cillepop

Tusinde tak for alle jeres erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.