Hvornår ville i reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
4 svar
9 synes godt om
4. marts 2015

Steffecph

Jeg er i dag 41+1. I morges mærkede jeg 2 svage puf, men ved 17 tiden havde jeg ikke rigtig mærket mere. Jeg prøvede at skubbe lidt til hende, men der kom ingen reaktion. Jeg drak et stort glas isvand og lagde mig ind i sengen. Hun rykkede sig fra den ene side til den anden, men mere skete der ikke.. jeg har hele graviditeten haft en "doven" baby i maven,  men jeg har de sidste mange uger mærket stort set al bevægelse derindefra..

Jeg kan læse mig frem til at mange mærker markant mindre liv op til fødslen, som jeg selvfølgelig håber er snart, men jeg kan alligevel ikke lade vær med at blive bekymret. 

Hvornår ville i reagere på mindre liv? :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

female

Hvis du er usikker synes jeg, at du skal ringe til fødegangen og få deres vurdering. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

4. marts 2015

merethe

Profilbillede for merethe
Steffecph skriver:

Jeg er i dag 41+1. I morges mærkede jeg 2 svage puf, men ved 17 tiden havde jeg ikke rigtig mærket mere. Jeg prøvede at skubbe lidt til hende, men der kom ingen reaktion. Jeg drak et stort glas isvand og lagde mig ind i sengen. Hun rykkede sig fra den ene side til den anden, men mere skete der ikke.. jeg har hele graviditeten haft en "doven" baby i maven,  men jeg har de sidste mange uger mærket stort set al bevægelse derindefra..

Jeg kan læse mig frem til at mange mærker markant mindre liv op til fødslen, som jeg selvfølgelig håber er snart, men jeg kan alligevel ikke lade vær med at blive bekymret. 

Hvornår ville i reagere på mindre liv? :-) 

ring til fødegangen

Anmeld

4. marts 2015

Baby15

Efter jeg selv mistede og har alt for mange i min sorg gruppe der mistede efter termin, ville jeg kontakte fg med det samme... 

Som hovedregel: hvis moren føler der er noget mærkeligt og ændret ved barnet, bør hun kontakte fg. 

Man an skal ikke gå rundt og være nervøs, så det bede at være sikker <3 

kan an du ikke snart blive sat igang ?  

Anmeld

4. marts 2015

Steffecph

Baby15 skriver:

Efter jeg selv mistede og har alt for mange i min sorg gruppe der mistede efter termin, ville jeg kontakte fg med det samme... 

Som hovedregel: hvis moren føler der er noget mærkeligt og ændret ved barnet, bør hun kontakte fg. 

Man an skal ikke gå rundt og være nervøs, så det bede at være sikker <3 

kan an du ikke snart blive sat igang ?  

Der kom heldigvis en smule gang i hende efter jeg havde skrevet indlægget og fået noget aftensmad... 

Jeg skal til igangsættelsessamtale og undersøgelse  på fredag :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.