Må urinen stå i en time før g-testen tages..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Må urinen opsamles i beholder og stå en time før g-testen den tages..?:) vil gerne kunne teste sammen med min kæreste, men kan ikke holde mig om morgenen!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

811 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. marts 2015

Anonym trådstarter

Må urinen opsamles i beholder og stå en time før g-testen den tages..? 

vil gerne kunne teste sammen med min kæreste, men kan ikke holde mig om morgenen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Må urinen opsamles i beholder og stå en time før g-testen den tages..? 

vil gerne kunne teste sammen med min kæreste, men kan ikke holde mig om morgenen! 

Ja så skal du bare stille det i køleskabet vist

Anmeld

4. marts 2015

migxher

Hvis den står på køl så ja

Anmeld

4. marts 2015

Pikku Myy

God-mor skriver:

Ja så skal du bare stille det i køleskabet vist

Giver det med køleskabet ikke kun mening hvis der skal undersøges for urinvejsinfektion? Bakterierne vil opformere ved stuetemperatur. Det gør HCG vel ikke. Med mindre selvfølgelig fordampning vil betyde en opkoncentrering? ...

Anmeld

4. marts 2015

God-mor

Pikku Myy skriver:

Giver det med køleskabet ikke kun mening hvis der skal undersøges for urinvejsinfektion? Bakterierne vil opformere ved stuetemperatur. Det gør HCG vel ikke. Med mindre selvfølgelig fordampning vil betyde en opkoncentrering? ...

Jeg skrev det kun fordi at jeg havde morgenurin med ned til lægen, da hun skulle teste mig for graviditet. Fik besked på at tage det med fra køl, fordi jeg ikke kunne tisse da jeg var dernede.

Anmeld

4. marts 2015

Pikku Myy

God-mor skriver:

Jeg skrev det kun fordi at jeg havde morgenurin med ned til lægen, da hun skulle teste mig for graviditet. Fik besked på at tage det med fra køl, fordi jeg ikke kunne tisse da jeg var dernede.

Så må der jo være en eller anden grund, selvom grunden også kan være at det bare er sådan man gør med urin

Anmeld

4. marts 2015

April-baby

Behøves ikke være morgenurin, jeg testede hverdag kl 15:00 da jeg skulle teste ds min kæreste vågnede der, og de har været fine positive. (:

Anmeld

4. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Behøves ikke være morgenurin, jeg testede hverdag kl 15:00 da jeg skulle teste ds min kæreste vågnede der, og de har været fine positive. (:

Tusind mange tak  

Sidst kunne jeg også teste om eftermiddagen. Men er kun 3+5 Idag. Hvis jeg altså er gravid.. Så tænkt at morgen urin er mest koncentreret. 

Anmeld

4. marts 2015

April-baby

Anonym skriver:

Tusind mange tak  

Sidst kunne jeg også teste om eftermiddagen. Men er kun 3+5 Idag. Hvis jeg altså er gravid.. Så tænkt at morgen urin er mest koncentreret. 

Jeg testede positiv efter tid kl 15:00 deromkring, da jeg var i uge 3+2 mener jeg (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.