Hcg tal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej 

Er der nogen der ved om, man kan se hvor langt man er henne via hcg tal? Det fordi jeg havde to korte mens perioder ind jeg plejer og denne gang så kom den slet ikke. Min mave er også vokset lidt, og har en del blodåre på maven hvilket jeg aldrig har haft før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hej 

Er der nogen der ved om, man kan se hvor langt man er henne via hcg tal? Det fordi jeg havde to korte mens perioder ind jeg plejer og denne gang så kom den slet ikke. Min mave er også vokset lidt, og har en del blodåre på maven hvilket jeg aldrig har haft før...

Tillykke med graviditeten.

umiddelbart tror jeg det er nemmest at se hvor langt du er henne via en scanning. Det er noget med at det kan være forskelligt hvor hurtigt man danner hcg.

Ring til din læge og forklar at du måske tror Du måske tror at du er længere henne, eller i hvert fald ikke ved det helt. Lægen kan henvise til en scanning, som nemt kan fastslå hvor langt du er

Anmeld

4. marts 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Tillykke med graviditeten.

umiddelbart tror jeg det er nemmest at se hvor langt du er henne via en scanning. Det er noget med at det kan være forskelligt hvor hurtigt man danner hcg.

Ring til din læge og forklar at du måske tror Du måske tror at du er længere henne, eller i hvert fald ikke ved det helt. Lægen kan henvise til en scanning, som nemt kan fastslå hvor langt du er

Okay, tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.