Mindre liv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. marts 2015

MoneLoone

Hey

Kan man blive sat igang før termin, på grund af at man mærker ufattelig mindre liv, som i virkelig mindre liv.

fra torsdag-fredag i sidste uge, mærkede jeg liv hele tiden, til at jeg  næsten intet mærker. Det skete bare fra den ene dag til den anden.. 

Var en tur på Hvidovre lørdag aften pga. det, men alting så fint ud.

Men jeg mærker stadig virkelig intet til baby, 1-4 gange om dagen.. 

Var til JM idag, og hun sagde jeg skulle ringe, til hende eller Hvidovre hvis det forsætter. 

jeg er mega urolig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

Zenia's mor

MoneLoone skriver:

Hey

Kan man blive sat igang før termin, på grund af at man mærker ufattelig mindre liv, som i virkelig mindre liv.

fra torsdag-fredag i sidste uge, mærkede jeg liv hele tiden, til at jeg  næsten intet mærker. Det skete bare fra den ene dag til den anden.. 

Var til JM idag, og hun sagde jeg skulle ringe, til hende eller Hvidovre hvis det forsætter. 

jeg er mega urolig..

Så det bare med at ringe og få snakket med dem hvad du /i kan gør så du ikke skal gå og være urolig 

Anmeld

4. marts 2015

MoneLoone

Zenia's mor skriver:

Så det bare med at ringe og få snakket med dem hvad du /i kan gør så du ikke skal gå og være urolig 

Men tror du det er en mulighed at blive sat igang før termin?

Tænker bare hvis de ,siger endnu engang at alting ser fint ud, så vil de vel ikke bare sætte en igang pga. men er urolig.

har termin på søndag

Anmeld

4. marts 2015

April-baby

Tag en snak med dem. 

Anmeld

4. marts 2015

alenemor42

Det er meget normalt så tæt på termin at baby bliver mindre aktiv, der er ikke meget plads og baby har måske lagt sig klar til at komme ud

Anmeld

4. marts 2015

Beem82

Skynd dig at ring, hellere en gang for meget end en gang for lidt. Kan være det er pga pladsmangel og derfor meget normalt. Men det kan også være noget andet og lige meget hvad skal du ikke gå og være nervøs. De er der for at hjælpe!

Og vurderer de, at der er noget galt vil du blive sat i gang selvom det er før termin. Du er jo over 37 uger så ingen problem der.

Anmeld

4. marts 2015

Linkaa

Er lidt nysgerrig - har du ringet til dem?

Anmeld

4. marts 2015

CH2012

MoneLoone skriver:

Hey

jeg er mega urolig..

Har du ringet?
Håber alt er okay 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.