Et fantastisk bryllup og tude-Tina :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2009

TbCp

Var simpelthen til det mest fantastiske bryllup igår.
Min veninde skulle giftes.
Og jeg er blevet en værre tude marie

Allerede da hun blev ført op til alteret af sin far kunne jeg mærke tårerne presse på, men jeg holdt dem tilbage. Under salmerne måtte jeg virkelig kæmpe.
Men da de så var blevet gift og gik hånd i hånd ud af kirken kunne jeg ikke holde det længere!
Puha altså det var så fantastisk. Ja bare nu når jeg sidder og skal skrive om det får jeg tårer i øjnene

Selve festen var helt forrygende. En masse dejlige taler og to gæster sang for dem.
Da brudgommen skulle holde tale var der nok ikke en eneste kvinde der ikke vrælede. Åhhh det var fantastisk. Han var selv så rørt at han måtte holde flere pauser. Og da vi så sluttede af med at synge omkvædet "Du er min øjesten" vrælede nærmest alle Åh Gud hvor var det smukt!

Og bruden var SÅ smuk at se på.

Jamen altså det hele var bare så perfekt.

Jeg blev bedt om at filme brudevalsen og jeg sad og så filmen tidligere idag... og så tudede jeg selvfølgelig igen

Simpelthen det dejligste bryllup!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Dictes mor

Det lyder som om du har været til et rigtig drømmebryllup. Det lyder fantastisk.

Jeg er også selv en tudemarie til bryllupper. Det er bare så romantisk. Det er mest når men synger "Det er så yndigt at følges ad" (ja jeg får næsten tårer i øjnene ved tanken).

Det var godt, at I havde en god dag og at din veninde havde et så godt bryllup, det er bare en af de mest fantastiske dage i ens liv, og det skal bare nydes.

Anmeld

30. august 2009

TbCp

Jeg har ellers aldrig "været sådan" Der skulle meget til at jeg blev så rørt at jeg vrælede.... Men det er åbenbart kommet med alderen

Anmeld

30. august 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Var simpelthen til det mest fantastiske bryllup igår.
Min veninde skulle giftes.
Og jeg er blevet en værre tude marie

Allerede da hun blev ført op til alteret af sin far kunne jeg mærke tårerne presse på, men jeg holdt dem tilbage. Under salmerne måtte jeg virkelig kæmpe.
Men da de så var blevet gift og gik hånd i hånd ud af kirken kunne jeg ikke holde det længere!
Puha altså det var så fantastisk. Ja bare nu når jeg sidder og skal skrive om det får jeg tårer i øjnene

Selve festen var helt forrygende. En masse dejlige taler og to gæster sang for dem.
Da brudgommen skulle holde tale var der nok ikke en eneste kvinde der ikke vrælede. Åhhh det var fantastisk. Han var selv så rørt at han måtte holde flere pauser. Og da vi så sluttede af med at synge omkvædet "Du er min øjesten" vrælede nærmest alle Åh Gud hvor var det smukt!

Og bruden var SÅ smuk at se på.

Jamen altså det hele var bare så perfekt.

Jeg blev bedt om at filme brudevalsen og jeg sad og så filmen tidligere idag... og så tudede jeg selvfølgelig igen

Simpelthen det dejligste bryllup!!!

bare ved at læse det

Fra den ene tude-mare til den ande

men det må være alderen. Plejer sg at være den mest hardcoore bitch

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.