kender du til skolen i 4490 jerslev sj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. marts 2015

Anonym trådstarter

Godaften de damer 

Vi overvejr at flytte til kalundborg, nærmere sagt 4490 jerslev, som ligger nogle kilometer udenfor kalundborg. 

Vi kommer selv fra slagelse, og skal have børn i skole efter sommerferien næste år. 

Vi ved der ligger en friskole/idrætsefterskole, og en kommunal skole. 

Vi ville rigtig gerne have vores børn på friskolen, men efter telefonisk kontakt til friskolen, fik vi af vide mellem linjerne, du der er rigtig mange års ventetid 

Så er der den kommunale skole også kaldet hvidebæk skolen, men der har jeg hørt at  denne skole skulle være rigtig dårlig, og at det er meget sløseri og det er nogle elever som godt kan li at spille smarte.

Men inden jeg selv dømmer denne hvidebæk skolen, er her mon så nogle fra andre bydele her, som kender til skolerne i 4490 jerslev sj?

Og som kunne tænke sig at komme med deres meninger Om skolen?

Håber at høre fra bare nogle stykker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg kender ikke Hvidebæk skolen præsis, men jeg har selv et barn på en af kommunens andre skoler og umiddelbart tror jeg ikke at du skal lægge så meget i det, det kan jo være at i godt kan li den, så gi det en chance. Jeg synes i øjeblikket at man høre dårligt om alle kommunens skoler, alt efter hvem man spørg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.