Nogle der arbejder nat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2015

Loa

Kunne godt tænke mig at høre fra nogle der arbejder nat hvordan det fungerer

Altså med at sove om dagen/omstille sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

FrkC

Jeg er sygeplejerske og har en del nattevagter .. Jeg har en times transport til og fra mit arbejde, så når jeg har fri kl 7 er jeg hjemme og klar til min seng ca halv 9, så sover jeg til kl 16-17 ca og er klar til endnu en vagt  Når jeg er færdig med nætterne og skal have vendt rundt, så sover jeg til omkring middag (eller holder den kørende uden søvn) .. Jeg har ikke børn (endnu), så kan ikke komme med erfaringer i forhold til hvordan det fungerer med børn i forhold til at skulle sove om dagen 

Var det hvad du søgte lidt svar på/erfaring med, eller ? 

C. 

Anmeld

3. marts 2015

Tin

Profilbillede for Tin
Loa skriver:

Jeg arbejder fast om natten Som ssh. Jeg fungerer bare bedst om natten. er mest frisk på dette tidspunkt. Vagterne hedder 23-7.

Jeg er hjemme ca 7.30. Sender manden afsted og aflevere børnene. Også lige et par kopper kaffe,lidt yoghurt, en vask over, og ligger i sengen kl senest 9. Sover til 15.30 og henter så børn. 

Og eftermiddagen går med lektier med børnene, aftensmad, osv.

Når jeg går fra til fridag smider jeg mig bare og tager en lille lur på sofaen. Men ellers er det meget vigtigt at holde fast i sengen og god sove rytme.

De dage jeg starter på vagt. Sover jeg fra 12-15.30. Når jeg har fri,sover jeg ikke mange timer om natten, men tager gerne en middagslur på sofaen. Jeg elsker mine arbejdstider. 

Anmeld

3. marts 2015

God-mor

Loa skriver: