Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja mit spørgsmål er så simpelt som overskriften; hvilke og hvornår havde du symptomer på graviditet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Helt reelt mærkede jeg slet ikke noget til min graviditet udover at jeg for første gang i mit liv havde ømme bryster(inden positiv test).
Men når jeg ser tilbage på min womanlog(logbog mht symptomer mv) havde jeg helt vild ekstremt meget halsbrand(!!) omkring 3+0. Testede dog først synligt positiv 4+3. Desuden var jeg ved at falde om af træthed på de sidste timer af min aftenvagt(er fast aftenvagt, så det var ikke så sjovt).
Det eneste jeg kunne mærke da jeg var 4+1 var let mensmurren. Troede egentlig det var mens, der var på vej, da jeg ikke mærkede noget som helst andet. Men testede og stregen var meget tydelig
Har idag 5+4 let ligamentniv, lidt ondt i brysterne, konstant sult og kvalme når jeg ikke spiser og så er jeg træt med træt på.
Iiiih sikke tider
Sijac skriver: Ja mit spørgsmål er så simpelt som overskriften; hvilke og hvornår havde du symptomer på graviditet?
Jeg var træt, som i virkelig træt! Kunne sove hele tiden. Og fik derudover øget appetit.
Jeg var SULTEN!!! og træt.
Allerede nu (5+2) er jeg træt med træt på, jeg går rundt med fornemmelsen af andendagstømmermænd (med kvalmen, som heldigvis ikke er der hele tiden), har afsindig ømme bryster og de er tunge og blevet større, jeg tisser mere end jeg plejer, har ligamentsmerter og ondt i lænden
Jeg har dog ventet på det i knap 2 år, så jeg klager ikke Piratos hjælper på det hele (i hvert fald den værste kvalme)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128