Krydser fingrene for en helt utrolig stærk kvinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Dictes mor

En stærk kvinde, som har været alt for meget igennem, en stærk kvinde, der til trods for sine egne kvaler, spekulationer og barske oplevelser har plads til at tage sig af os andre, en kvinde, der fortjener alt det hun ønsker.

Jeg taler selvfølgelig om Trine (Tjuhl). Jeg krydser alt, hvad jeg kan for dig du underskønne kvinde. Du er helt utrolig stærk, og jeg kan ikke begribe, hvor du finder din styrke, som er beundringsværdig. Der er ingen, som fortjener at få opfyldt drømmene så meget som du.

jeg sender dig alle min bedste tanker, og håber på at du får lige det svar du håber på imorgen.

Kæmpe stort knus fra Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

TbCp

Majastina skriver:

En stærk kvinde, som har været alt for meget igennem, en stærk kvinde, der til trods for sine egne kvaler, spekulationer og barske oplevelser har plads til at tage sig af os andre, en kvinde, der fortjener alt det hun ønsker.

Jeg taler selvfølgelig om Trine (Tjuhl). Jeg krydser alt, hvad jeg kan for dig du underskønne kvinde. Du er helt utrolig stærk, og jeg kan ikke begribe, hvor du finder din styrke, som er beundringsværdig. Der er ingen, som fortjener at få opfyldt drømmene så meget som du.

jeg sender dig alle min bedste tanker, og håber på at du får lige det svar du håber på imorgen.

Kan kun tilslutte mig!!!

Anmeld

30. august 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Fuldstændig mine ord

Anmeld

30. august 2009

dorthemus

Jeg er med på heppeholdet

Anmeld

30. august 2009

sarahb

im cheering

Stort knus

Anmeld

30. august 2009

Bondepigen

Og det gør jeg osse.

Anmeld

30. august 2009

Sweet1978

Blander mig i mængden

Anmeld

31. august 2009

oo

årh altså! jeg sidder bare og tudbrøler nu, I er så skide søde, altså!!!

Anmeld

31. august 2009

anna-jonas

Ja, Trine er en ener, som fortjener alt det bedste i livet.

Anmeld

31. august 2009

KWL

Jeg hopper også med. Du fortjener lykker og medvind. Du er en skøn og varm kvinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.