Krøllerne er væk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.402 visninger
6 svar
1 synes godt om
3. marts 2015

Sitrani

Piiiiiv. .. min datter som blir fire til sommer har været til frisøren!!!! Med det resultat at hun nu ikke har krøller mere  nogen der også har prøvet det?? Hun havde så flotte krøller ellers.. og nu er ser kun krøller i det forreste "fe-hår"... kan de komme igen eller hvad?

Og hvordan kan man fjerne krøller fra et ellers ret krøllet hår, ved bare at klippe det....?? Sku frisøren ha gjort noget andet for at fremhæve krøllerne? Iiih der er ærgerligt. ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

IT-nørd

Sitrani skriver:

Piiiiiv. .. min datter som blir fire til sommer har været til frisøren!!!! Med det resultat at hun nu ikke har krøller mere  nogen der også har prøvet det?? Hun havde så flotte krøller ellers.. og nu er ser kun krøller i det forreste "fe-hår"... kan de komme igen eller hvad?

Og hvordan kan man fjerne krøller fra et ellers ret krøllet hår, ved bare at klippe det....?? Sku frisøren ha gjort noget andet for at fremhæve krøllerne? Iiih der er ærgerligt. ...  

Uden at gøre mig klog på klippeteknikker kan jeg godt tænke, at det er måden håret blev klippet på.

Jeg har naturkrøllet hår og rigeligt af det. Det er ikke lige meget hvordan det bliver klippet, derfor holder jeg mig til én frisør, som jeg ved klipper rigtigt. Jeg blev nemlig klippet "forkert" en gang, så mine krøller blev nærmest flade og kedelige, selvom det kun er spidserne hun skulle klippe.

Anmeld

3. marts 2015

hekran

To af mine drenge 'tabte' krøllerne efter første klipning. De er aldrig kommet igen.

Min datter har ikke krøller, men havde flot rødt hår ved fødslen. Hun havde rødt hår til hun blev måske to år. Hun er nu 3,5 år og har langt lyst h

år. Hun er aldrig blevet klippet, men håret har ændret farve.

Tror ikke det der babyhår er til st tegne med  

Anmeld

3. marts 2015

BinaMor

Sitrani skriver:

jeg ved godt det er træls når du sys det er kært men nyd det! min ældste har forsat sine krøller. hun er nu 6. megen svien og klage ved hårbøstning. balsam osv for at få bare lidt styr på det. hun er selv ked af det da det er svært for hende selv at sætte fine glatte hestehaler som de andre i klassen kan. nogle gange er hun helt græde færdig..

jeg sys også det er rigtig fint men det er dælme besværligt

Anmeld

3. marts 2015

Sitrani

hekran skriver:

To af mine drenge 'tabte' krøllerne efter første klipning. De er aldrig kommet igen.

Min datter har ikke krøller, men havde flot rødt hår ved fødslen. Hun havde rødt hår til hun blev måske to år. Hun er nu 3,5 år og har langt lyst h

år. Hun er aldrig blevet klippet, men håret har ændret farve.

Tror ikke det der babyhår er til st tegne med  

Okay...

Det er bare ikke første gang hun har været ved frisøren. Sidst hun blev klippet blev krøllerne der. Så der må vel være teknikken hos frisøren. Jeg prøvede til morges at gøre der vådt med balsam spray, rede det of knuge det i hænderne. Så blev det lidt mere krøllet - så måske det bare lige skal " finde sig selv igen" 

Anmeld

3. marts 2015

Sitrani

IT-nørd skriver:

Uden at gøre mig klog på klippeteknikker kan jeg godt tænke, at det er måden håret blev klippet på.

Jeg har naturkrøllet hår og rigeligt af det. Det er ikke lige meget hvordan det bliver klippet, derfor holder jeg mig til én frisør, som jeg ved klipper rigtigt. Jeg blev nemlig klippet "forkert" en gang, så mine krøller blev nærmest flade og kedelige, selvom det kun er spidserne hun skulle klippe.

Det tror jeg du har ret i. Min datters går blev også helt fladt og kedeligt. Hvor det ellers var stort og krøllet, især i længderne.

Prøvede til morges at gøre det fugtigt og knuge det med hænderne. Det hjalp lidt. Men nu må vi se. Der er jo forskel på at klippe én med krøller og én  uden. 

Anmeld

3. marts 2015

Sitrani

BinaMor skriver:

jeg ved godt det er træls når du sys det er kært men nyd det! min ældste har forsat sine krøller. hun er nu 6. megen svien og klage ved hårbøstning. balsam osv for at få bare lidt styr på det. hun er selv ked af det da det er svært for hende selv at sætte fine glatte hestehaler som de andre i klassen kan. nogle gange er hun helt græde færdig..

jeg sys også det er rigtig fint men det er dælme besværligt

Vi bruger bare godt med balsam og spray, så er det ikke så slemt synes jeg. Gad bare godt at ku få hende klippet så de ikke forsvandt. Prøvede til morges at fremhæve krøllerne - det hjalp lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.