16+6 kan det være jeg mærker liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er først gangs gravid og har i går og i dag,  haft et bestemt sted hvor det er lidt øm og det er som (bobler /smølfe spark/fiske hale der dasker)  meget svagt. Det er rigtigt svært at beskrive hvordan det føles..  

Det passer lige præcis med at det er det sted som vagtlægen igår lyttede efter hjerte lyd(lægevagten i forbindelse med noget andet end lige babyen) tør ikke bilde mig noget ind,  da jeg har læst at det ofte er i uge 20 første gangs gravide mærke liv. Men kan ikke lade være med at tænke.  Hvad tror i?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

mor88

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er først gangs gravid og har i går og i dag,  haft et bestemt sted hvor det er lidt øm og det er som (bobler /smølfe spark/fiske hale der dasker)  meget svagt. Det er rigtigt svært at beskrive hvordan det føles..  

Det passer lige præcis med at det er det sted som vagtlægen igår lyttede efter hjerte lyd(lægevagten i forbindelse med noget andet end lige babyen) tør ikke bilde mig noget ind,  da jeg har læst at det ofte er i uge 20 første gangs gravide mærke liv. Men kan ikke lade være med at tænke.  Hvad tror i?  

Jeg er 16+3 2. gangs, og har tydeligt mærket liv i dag. Men når jeg var 1. gangs tror jeg jeg var nærmere uge 19-20, før jeg kunne mærke noget(nok fordi jeg ikke har været så bevidst om hvordan det føltes dengang).

Så det korte svar JA det kan godt være baby

Anmeld

3. marts 2015

April-baby

Jeg mærkede liv 17+2 og er første gang.

Anmeld

3. marts 2015

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Jeg er 16+3 2. gangs, og har tydeligt mærket liv i dag. Men når jeg var 1. gangs tror jeg jeg var nærmere uge 19-20, før jeg kunne mærke noget(nok fordi jeg ikke har været så bevidst om hvordan det føltes dengang).

Så det korte svar JA det kan godt være baby

Det er som en slags stikken/bobler der vare i kort tid og så går det væk igen og det er øm lige der hvor det stikker /bobler.  Når det er færdig er ømheden også væk. Kan godt mærke forskel på det og så hvis det var luft i tarmen og det er ikke tarmluft. 

Anmeld

3. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Jeg mærkede liv 17+2 og er første gang.

Okay jamen det kan da godt være at det er det jeg har mærket så

Anmeld

3. marts 2015

April-baby

Anonym skriver:

Okay jamen det kan da godt være at det er det jeg har mærket så

Nemt! Min veninde mærkede i uge 15+? Og hun er os først gangs (:

Anmeld

3. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Nemt! Min veninde mærkede i uge 15+? Og hun er os først gangs (:

Det kan godt være lidt besværligt at vurdere når man ikke har prøvet det før 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.