Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det ÆU onsdag morgen og jeg havde regnet med at tage det helt cool denne gang, modsat sidst hvor jeg var så nervøs!! Men nu melder nervøsiteten sin ankomst igen øv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*Agnete* skriver: Så er det ÆU onsdag morgen og jeg havde regnet med at tage det helt cool denne gang, modsat sidst hvor jeg var så nervøs!! Men nu melder nervøsiteten sin ankomst igen øv
Øv hvor træls
Sender dig et stort og krydser for en god oplevelse
Hvordan gik din sidste ÆU?
Jeg skal selv have min første ÆU torsdag morgen, og er nu også nervøs...
fingre for dig
Æv, ja det er ikke det sjoveste i verden men heldigvis varer det ikke ved så længe! Er det smerter du er nervøs for eller resultatet af din ÆU? Eller begge dele?
Min første var ok synes jeg (bortset fra antallet) men jeg skal da lige love for at deres medicin virker effektivt. Jeg fik da erklæret min kæreste min helt store kærlighed til ham mens jeg lå der...begyndte vist endda at tude fordi jeg elskede ham så højt! PINLIGT altså
Stort kram til dig og
Øv at du igen er nervøs Men det er på den anden side også helt naturligt at være!
Jeg tænker ikke selv så meget på det endnu, men jeg har heller ikke fået datoen endnu, og hvis jeg kender mig selv ret, så bliver jeg også ret nervøs op til (forventer ægudtagning lørdag eller mandag).
Jeg sender dig mange kram, og håber, at indgrebet går godt og nemt, og du får nogle rigtig flotte og stærke æg ud! Og vigtigst af alt, at du bliver gravid denne gang
Hvor er i søde alle sammen
hvad skulle man gøre uden sådan en god opbagning !!
Mille:) skriver: Hvordan gik din sidste ÆU? Jeg skal selv have min første ÆU torsdag morgen, og er nu også nervøs... fingre for dig
Min første ÆU gik super :-) og der var jeg mega hamrende nervøs , mest for den nål i hånden ! Men jeg var også nervøs for selve indgrebet men det var nu ikke så galt som forventet . Så du skal helt sikkert også klare den
Spunken84 skriver: Æv, ja det er ikke det sjoveste i verden men heldigvis varer det ikke ved så længe! Er det smerter du er nervøs for eller resultatet af din ÆU? Eller begge dele? Min første var ok synes jeg (bortset fra antallet) men jeg skal da lige love for at deres medicin virker effektivt. Jeg fik da erklæret min kæreste min helt store kærlighed til ham mens jeg lå der...begyndte vist endda at tude fordi jeg elskede ham så højt! PINLIGT altså Stort kram til dig og
Jeg er nok mest nervøs for resultatet . For sidst var der kun 2 æg og denne gang kun 6 ægblære
*Agnete* skriver: Jeg er nok mest nervøs for resultatet . For sidst var der kun 2 æg og denne gang kun 6 ægblære
Ja ok. Det forstår jeg godt Lad os håbe og bede til at guldægget gemmer sig deriblandt. Jeg ønsker dig alt det bedste
*Agnete* skriver: Min første ÆU gik super :-) og der var jeg mega hamrende nervøs , mest for den nål i hånden ! Men jeg var også nervøs for selve indgrebet men det var nu ikke så galt som forventet . Så du skal helt sikkert også klare den
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128