Nervøs igen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
9 svar
5 synes godt om
2. marts 2015

*Agnete*

Så er det ÆU onsdag morgen og jeg havde regnet med at tage det helt cool denne gang, modsat sidst hvor jeg var så nervøs!! Men nu melder nervøsiteten sin ankomst igen øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

FrkC

*Agnete* skriver:

Så er det ÆU onsdag morgen og jeg havde regnet med at tage det helt cool denne gang, modsat sidst hvor jeg var så nervøs!! Men nu melder nervøsiteten sin ankomst igen øv

Øv hvor træls 

Sender dig et stort og krydser for en god oplevelse 

Anmeld

3. marts 2015

Mille:)

*Agnete* skriver:

Hvordan gik din sidste ÆU?

Jeg skal selv have min første ÆU torsdag morgen, og er nu også nervøs...

fingre for dig

Anmeld

3. marts 2015

Spunken84

*Agnete* skriver:

Æv, ja det er ikke det sjoveste i verden men heldigvis varer det ikke ved så længe! Er det smerter du er nervøs for eller resultatet af din ÆU? Eller begge dele?

Min første var ok synes jeg (bortset fra antallet) men jeg skal da lige love for at deres medicin virker effektivt. Jeg fik da erklæret min kæreste min helt store kærlighed til ham mens jeg lå der...begyndte vist endda at tude fordi jeg elskede ham så højt! PINLIGT altså

Stort kram til dig og  

Anmeld

3. marts 2015

LilleMie

*Agnete* skriver:

Øv at du igen er nervøs  Men det er på den anden side også helt naturligt at være!

Jeg tænker ikke selv så meget på det endnu, men jeg har heller ikke fået datoen endnu, og hvis jeg kender mig selv ret, så bliver jeg også ret nervøs op til (forventer ægudtagning lørdag eller mandag).

Jeg sender dig mange kram, og håber, at indgrebet går godt og nemt, og du får nogle rigtig flotte og stærke æg ud! Og vigtigst af alt, at du bliver gravid denne gang 

Anmeld

3. marts 2015

*Agnete*

Hvor er i søde alle sammen 

hvad skulle man gøre uden sådan en god opbagning !!

Anmeld

3. marts 2015

*Agnete*

Mille:) skriver:

Hvordan gik din sidste ÆU?

Jeg skal selv have min første ÆU torsdag morgen, og er nu også nervøs...

fingre for dig

Min første ÆU gik super :-) og der var jeg mega hamrende nervøs , mest for den nål i hånden ! Men jeg var også nervøs for selve indgrebet men det var nu ikke så galt som forventet . Så du skal helt sikkert også klare den 

Anmeld

3. marts 2015

*Agnete*

Spunken84 skriver:

Æv, ja det er ikke det sjoveste i verden men heldigvis varer det ikke ved så længe! Er det smerter du er nervøs for eller resultatet af din ÆU? Eller begge dele?

Min første var ok synes jeg (bortset fra antallet) men jeg skal da lige love for at deres medicin virker effektivt. Jeg fik da erklæret min kæreste min helt store kærlighed til ham mens jeg lå der...begyndte vist endda at tude fordi jeg elskede ham så højt! PINLIGT altså

Stort kram til dig og  

Jeg er nok mest nervøs for resultatet . For sidst var der kun 2 æg og denne gang kun 6 ægblære

Anmeld

3. marts 2015

Spunken84

*Agnete* skriver:

Jeg er nok mest nervøs for resultatet . For sidst var der kun 2 æg og denne gang kun 6 ægblære

Ja ok. Det forstår jeg godt  Lad os håbe og bede til at guldægget gemmer sig deriblandt. Jeg ønsker dig alt det bedste

Anmeld

3. marts 2015

Mille:)

*Agnete* skriver:

Min første ÆU gik super :-) og der var jeg mega hamrende nervøs , mest for den nål i hånden ! Men jeg var også nervøs for selve indgrebet men det var nu ikke så galt som forventet . Så du skal helt sikkert også klare den 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.