Influenza - gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. marts 2015

HVPigen

Hvordan er det med influenza når man er gravid ?? 

Er det farligt for vores barn ? 

Er i uge 20 :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

CH2012

HVPigen skriver:

Hvordan er det med influenza når man er gravid ?? 

Er det farligt for vores barn ? 

Er i uge 20 :-(

Det er jeg ret sikker på det ikk er...  Det er dig der lider under det... 

Anmeld

2. marts 2015

HVPigen

CH2012 skriver:

Det er jeg ret sikker på det ikk er...  Det er dig der lider under det... 

Læste noget med engang at Man kan risikere og abortere af det 

Anmeld

2. marts 2015

CH2012

HVPigen skriver:

Læste noget med engang at Man kan risikere og abortere af det 

Det tror jeg seriøst ikk, at du skal være bange for...

Som gravid er man mere disponeret i en periode for at blive oftere syg, fordi kroppens immunforsvar lige skal forstå, at fosteret (som jo egentlig er et fremmedlegme) skal blive der. Og i de perioder skal du bare tage det stille roligt efter min mening, men tror ikk du behøver at frygte abort. Jeg har lige været indlagt og havde det rigtig skidt (ikk influenza) og de blev ved med at sige, at fosteret ikk blev ramt af det - det er mig som lider under det... 

Anmeld

2. marts 2015

HVPigen

CH2012 skriver:

Det tror jeg seriøst ikk, at du skal være bange for...

Som gravid er man mere disponeret i en periode for at blive oftere syg, fordi kroppens immunforsvar lige skal forstå, at fosteret (som jo egentlig er et fremmedlegme) skal blive der. Og i de perioder skal du bare tage det stille roligt efter min mening, men tror ikk du behøver at frygte abort. Jeg har lige været indlagt og havde det rigtig skidt (ikk influenza) og de blev ved med at sige, at fosteret ikk blev ramt af det - det er mig som lider under det... 

Åh det jeg glad for at høre tænker altså også hvis det var så farligt ville alarm klokkerne jo ringe noget mere selvom jeg jo godt har set man kan betalt for den frt vaccine men har bare ikke lyst til og skyde noget ind i kroppen som måske ikke vil virke :/ 

tænker altså også med alle dem det har været syg under en graviditet så burde man jo høre noget mere om man abortere :/

Anmeld

2. marts 2015

CH2012

HVPigen skriver:

Åh det jeg glad for at høre tænker altså også hvis det var så farligt ville alarm klokkerne jo ringe noget mere selvom jeg jo godt har set man kan betalt for den frt vaccine men har bare ikke lyst til og skyde noget ind i kroppen som måske ikke vil virke :/ 

tænker altså også med alle dem det har været syg under en graviditet så burde man jo høre noget mere om man abortere :/

Ja... Baby er på den måde meget stærkere end hvad man måske lige tænker Men håber da du snart bliver rask. Døjer selv med alt muligt her i graviditeten, og må da indrømme, at jeg er ved at være lidt træt af det - håber det snart bliver bedre

Anmeld

2. marts 2015

misscgn

Er da glad for at hører jeg ikke er den eneste der blir syg hele tiden u der graviditet. Blev rask efter en uges sygdom for en uge siden, og har lagt mig igen. Det er til at blive sindsyg af.. er der nogle af jer der ved hvilken slags smertestillende man må tage under graviditet, og mp man tace to af gangen, f.eks. to panodiler???

Anmeld

2. marts 2015

April-baby

Jeg har været meget syg med et stort M og overs datter fejlet intet (: så du kan tage den med ro.

Anmeld

3. marts 2015

CH2012

Er da glad for at hører jeg ikke er den eneste der blir syg hele tiden u der graviditet. Blev rask efter en uges sygdom for en uge siden, og har lagt mig igen. Det er til at blive sindsyg af.. er der nogle af jer der ved hvilken slags smertestillende man må tage under graviditet, og mp man tace to af gangen, f.eks. to panodiler???

Det er rigtig træls, at der er noget hele tiden... Håber det snart blive bedre - jeg er 9+4 og synes bare der har været noget hele tiden.

Har læst at man skal undgå de smertestillende piller der starter med "i" (ipren,  ibumetin, ibuprofen, osv.).

Så går ud fra at panodil er okay - men ville helt sikkert begrænse mængden til et min. Men man skal også kunne være til, så at sige - efter min mening...

God bedring

Anmeld

3. marts 2015

misscgn

Ja det er vildt belastende... 

Jeg tager skam heller ikke smertestillende hele tiden, men når jeg er syg har jeg det nigeb gange som om mit hoved skal eksploderer også er det nu meget rart man kan tage et eller andet imod det   

Og god bedring til dig også, og jer andre selvfølgelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.