Spørgsmål om ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2015

Anonym trådstarter

Hvis min sidste mens var D 10/2 kan jeg så godt have ægløsning nu? Selvom min cyklus normalt ligger på omkring 30-31 dage? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

MK09

Anonym skriver:

Hvis min sidste mens var D 10/2 kan jeg så godt have ægløsning nu? Selvom min cyklus normalt ligger på omkring 30-31 dage? 

Ja, det er muligt. Det kan jo være du har sen ægløsning eller har en længere cyklus denne gang... I næste cyklus kan du evt. prøve at tage ægløsningstests hvis du vil være sikker... Kh.!

Anmeld

2. marts 2015

Anonym trådstarter

MK09 skriver:

Ja, det er muligt. Det kan jo være du har sen ægløsning eller har en længere cyklus denne gang... I næste cyklus kan du evt. prøve at tage ægløsningstests hvis du vil være sikker... Kh.!

Mange tak for dit svar 

har købt æl tests til næste måned. (De er ikke kommet endnu) men synes virkelig det niver i mine æggestokke 

Anmeld

2. marts 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar 

har købt æl tests til næste måned. (De er ikke kommet endnu) men synes virkelig det niver i mine æggestokke 

Måske kan du se det på dit udflåd. Der vil komme mere af det også vil det være gummi agtigt, så ledes at man kan trække det et par cm mellem fingrene eller toiletpapiret. Undskyld detaljer. Men hvis du ingen æl test har endnu, kan du måske tjekke sådan gør jeg selv. 

Anmeld

2. marts 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Måske kan du se det på dit udflåd. Der vil komme mere af det også vil det være gummi agtigt, så ledes at man kan trække det et par cm mellem fingrene eller toiletpapiret. Undskyld detaljer. Men hvis du ingen æl test har endnu, kan du måske tjekke sådan gør jeg selv. 

Tak for dit svar 

jeg vil prøve at se om det er lidt gummi agtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.