Udfyldelse af forældreorlov seddel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. marts 2015

hejmeddig10

Hej allesammen. Ja, nu står jeg jo og skal have udfyldt den der forældreorlov seddel... MEN jeg kan simpelthen ikke finde ud a det.. Det kan godt være at det bare er mig der er lidt dum, men sådan er det  
Det er mig der skal have alt barslen, da min mand starter på nyt job i dag, og i teorien ikke har ret til barsel (Han har dog gået hjemme de sidste to uger med mig, og den sidste uge her mens baby har været her) Anyways, han blev jo fyret fra sit job før han kunne nå at afholde sine 14 dages barsel. Kan han udskyde dem? Eller er de bare gået tabt?  

Og ved mig, skal jeg så skrive at udover de 14 ugers barsel jeg har, at jeg gerne vil have de 32 ugers forældre orlov også eller hvordan dælen udfylder man lige den der seddel?? Min mor kan heller ikke finde ud af det, så der er der ikke ret meget hjælp at finde  
Og synes ikke rigtig at jeg kan finde noget om det på nette  

Håber der er nogle dejlige mødre her inde der kan hjælpe mig på vej  

Fortsat god dag ellers allesammen!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

LinLin

hejmeddig10 skriver:

Hej allesammen. Ja, nu står jeg jo og skal have udfyldt den der forældreorlov seddel... MEN jeg kan simpelthen ikke finde ud a det.. Det kan godt være at det bare er mig der er lidt dum, men sådan er det  
Det er mig der skal have alt barslen, da min mand starter på nyt job i dag, og i teorien ikke har ret til barsel (Han har dog gået hjemme de sidste to uger med mig, og den sidste uge her mens baby har været her) Anyways, han blev jo fyret fra sit job før han kunne nå at afholde sine 14 dages barsel. Kan han udskyde dem? Eller er de bare gået tabt?  

Og ved mig, skal jeg så skrive at udover de 14 ugers barsel jeg har, at jeg gerne vil have de 32 ugers forældre orlov også eller hvordan dælen udfylder man lige den der seddel?? Min mor kan heller ikke finde ud af det, så der er der ikke ret meget hjælp at finde  
Og synes ikke rigtig at jeg kan finde noget om det på nette  

Håber der er nogle dejlige mødre her inde der kan hjælpe mig på vej  

Fortsat god dag ellers allesammen!  

Altså... Det er barselsorlov du snakker om, ikke?

Jeg mener de der 14 dage skal holdes inden barnet er tre mdr (men min mand er selvstændig så det har ikke været noget vi kunne bruge...)

Jeg udfyldte det på nettet - så regnede den selv det hele ud med start og slutdatoer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.