Ægløsning spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
3 svar
2 synes godt om
2. marts 2015

julielind

Hej Alle,

Jeg har lige et spørgsmål til ægløsning. Her i weekenden oplevede jeg fra fredag til lørdag at have nogle meget slemme smerter i venstre side af det nederste af maven + venstre side i lænden. Jeg skulle ifølge min kalender have ægløsning i lørdags, så det passer meget godt. jeg er bare i tvivl om det kan være det jeg har mærket. Er nemlig stoppet på p piller i starten af februar, så det skulle være min første cyklus. Synes bare det er hurtigt hvis jeg allerede har ægløsning. 

Så vil egentlig bare høre om der er nogle herinde som har oplevet det samme?

Håber på at høre om jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

modesty

julielind skriver:

Hej Alle,

Jeg har lige et spørgsmål til ægløsning. Her i weekenden oplevede jeg fra fredag til lørdag at have nogle meget slemme smerter i venstre side af det nederste af maven + venstre side i lænden. Jeg skulle ifølge min kalender have ægløsning i lørdags, så det passer meget godt. jeg er bare i tvivl om det kan være det jeg har mærket. Er nemlig stoppet på p piller i starten af februar, så det skulle være min første cyklus. Synes bare det er hurtigt hvis jeg allerede har ægløsning. 

Så vil egentlig bare høre om der er nogle herinde som har oplevet det samme?

Håber på at høre om jeres erfaringer

Det er slet ikke unormalt at cyklus fortsætter som den skal efter p-pille stop (faktisk tror jeg at det er det mest normale). Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Anmeld

2. marts 2015

julielind

modesty skriver:

Det er slet ikke unormalt at cyklus fortsætter som den skal efter p-pille stop (faktisk tror jeg at det er det mest normale). Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Okay  Så krydser eg fingre for at det rent faktisk ER en ægløsning jeg har haft :-)

Anmeld

4. marts 2015

julielind

Er der virkelig ingen andre som har oplevet noget lignende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.