Barsel.!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. marts 2015

Aprilbaby2015

Jeg har så mange tanker omkring det Barsel.! Jeg har termin D. 18 april og har søgt barsel fra SU D. 1 april, grundet min eksmanen som ligger i slutningen af Marts... Men nu kommer problemet...

Skolen er ikke sikker på en dato endnu, og de risikere at må rykke min eksamens dato frem til start april.... Og det kan jeg simpelthen ikke overskue. Har sagt til mig selv,! Du er færdig senest D. 31/3. Udover det, så ar skolen ikke styr på en fis, og jeg er faktisk talt, totalt træt af... Og overvejer fandme bare at gå på barsel D. 18/3, så jeg ikke skal stresse mig og lillebror helt i bund...  

men jeg ved også bare at jeg vil foetryde at jeg ikke får den skide eksmanen med inden jeg går på barsel i et år... 

Suk jeg er i tvivl... :/  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

April-baby

D 20 skal du gå på arbejde (: jeg skal nemlig D 6 og har termin D 4, men vil helt sikkert gøre hvis DU føler er bedst. Er den nu os så vigtig og tage nu? End at stresse helt vildt inden du skal føde og sen slags? (: 

Anmeld

1. marts 2015

Aprilbaby2015

April-baby skriver:

D 20 skal du gå på arbejde (: jeg skal nemlig D 6 og har termin D 4, men vil helt sikkert gøre hvis DU føler er bedst. Er den nu os så vigtig og tage nu? End at stresse helt vildt inden du skal føde og sen slags? (: 

Mener du at jeg skal gå fra D. 20/3.? 

Ja det skal jeg nemlig lige have gjort mig mere klog på, når jeg har snakket med lærerne i den kommende uge. 

Men altså sidst sagde de at jeg selv ansvarlig og selv måtte tage beslutningen, men skal bestemme mig her i start marts, da man jo ellers bare bliver tilmeldt eksamenen og så blir man ellers nød til at melde sig syg lige på eksamens dag og så skal man til reeksamen.... Hvilket jeg ikke gider i min barsel.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.