symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2015

Gladiolus

Siden midten af ugen har jeg haft lidt Ømme bryster, de føles enormt tunge, manden har ikke kunne røre ved dem.... 

I går gik der en forbi med Parfume på og jeg var lige ved at knække mig, maden i aftes lugtede stærkt af basilikum og igen, kvalme...

Manden fik lov at røre ved mine bryster i dag og hans første reaktion var "hold op de er blevet tunge!!" "Det plejer de da IKKE at være!"

Har test dag den 8.marts.... er der andre der oplever eventuelle symptomer tidligt i forløbet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

Bebe89

Jeg har også testdag d. 8. marts, og jeg har også ømme bryster. - Men det har jeg som regel fra ægløsning til menstruation, så for mig er det ret normalt. Umiddelbart vil jeg mene det er ret tidligt med så kraftige symptomer, men jeg har heller ikke været gravid før. Måske er det bare fordi du er gravid og jeg måske ikke er. - Men, men, men! Krydser alligvel fingre for os begge to! 

Jeg synes i øvrigt der er viiiildt lang tid til d. 8. marts! 

Anmeld

2. marts 2015

Gladiolus

Har ikke prøvet at have ømme bryster, så det er noget nyt... Håber på godt nyt for os begge.. har snakket med en veninde der har tre børn og hun havde aldrig de samme symptomer..

Hehe Ja der er alt for lang tid til den 8..... 

Anmeld

2. marts 2015

Louisevilhababy

Jeg sidder selv med samme følelse lige nu... meeeen det virker nærmest umuligt at jeg skal kunne mærke noget, og omvendt er jeg mega god til t aflæse min krop... Forvirrende 

Jeg skulle have ÆL her i sidste uge, og jeg skal have min mens den 13. marts ... 

Jeg kan nogengange have ømme bryster under ÆL, men de er stadig ømme, hvilket jeg synes er mærkeligt - ud over det har jeg også murren i underlivet i dag, det der trykken mens agtigt følelse...

så ville bare sige, at det er delme svært at finde rundt i det her, når ens krop ter sig træls og at uvisheden virker uendelig.. jeg føler med jer og håber for jer begge at den er der, og jeres intuition er rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.