Skal i ikke snart.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. marts 2015

Johild

hvordan håndtere i omgivelsernes prik/hentydninger/spørgsmål til om i ikke snart skal have en baby (mere)...?

jeg har altid joker lidt med at ting tager tid og at naturen lige skal samarbejde..

men det er bare begyndt at påvirke mig virkelig negativt at folk spørg om ikke vi snart skal have en 2'er.. JO for en i helvede... Vi kæmper alt hvad vi har lært, men vi er jo ligesom nød til at have naturen til at samarbejde..

vi runder et halvt års arbejde på onsdag, og ved det for mange er ingenting og at det er helt normalt, men jeg blev bare SÅ skuffet som aldrig før da min test var negativ i morges og mens kom i eftermiddag.. 

Storebror var et projekt på 3,5 mdr og da vi overskred den "grænse" med projekt baby nummer to, slap tålmodigheden op..

ved det nok skal komme, men humøret er bare total i bund i dag over at baby nummer to lader vente på sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

Sitrani

Johild skriver:

hvordan håndtere i omgivelsernes prik/hentydninger/spørgsmål til om i ikke snart skal have en baby (mere)...?

jeg har altid joker lidt med at ting tager tid og at naturen lige skal samarbejde..

men det er bare begyndt at påvirke mig virkelig negativt at folk spørg om ikke vi snart skal have en 2'er.. JO for en i helvede... Vi kæmper alt hvad vi har lært, men vi er jo ligesom nød til at have naturen til at samarbejde..

vi runder et halvt års arbejde på onsdag, og ved det for mange er ingenting og at det er helt normalt, men jeg blev bare SÅ skuffet som aldrig før da min test var negativ i morges og mens kom i eftermiddag.. 

Storebror var et projekt på 3,5 mdr og da vi overskred den "grænse" med projekt baby nummer to, slap tålmodigheden op..

ved det nok skal komme, men humøret er bare total i bund i dag over at baby nummer to lader vente på sig...

Kan godt forstå dig.... især når omgivelserne presser på... kan godt huske det! Vi har to piger på 3,8 år og 4 mdr. Begge lavet efter 2 mdr. Så vi har været heldige! Men der skal nok komme - Held og lykke! 

Anmeld

1. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er der næsten 4 år mellem vores pige, og folk begyndt at spørge med jævne mellemrum om, om vi ik snart sku ha nr 2 da thea var ca 1 1/2 år gammel. Her havde vi forbud fra lægen mod at blive gravid, fordi jeg efter første graviditet har lidt af forhøjet blodtryg pga ssf. Mens de var ved at udrede hvorfor jeg blev ved med at have højt blodtryg, opdagede de en mislyd ved mit hjerte som også lige sku udredes osv inden jeg måtte blive gravid igen. 

Jeg valgte at sige at vi da gerne ville have nr 2, men at lægen havde sagt nej, indtil jeg var udredt og at i derefter nok sku fortælle når der var gevinst. Det hjalp på det. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.