mens smerter, men ingen mens!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
8 svar
1 synes godt om
1. marts 2015

Rsa

hej piger... ( kunne ikke lige finde en menses kategori!)

jeg har egentlig sat projekt baby på stand-by efter 16 måneders forgæves forsøg og oplever lige nu noget ret underligt..

jeg plejer altid at få ømme bryster op til menses og proceduren er altid sådan, at når jeg begynder at få smerter, er det dér min mens kommer.

jeg oplevede så i dag mine sædvanlige smerter og ingen menses. Brysterneer stædig ømme, som de heller ikke plejer at være når mensen kommer. 

Synes det er meget mystisk. Er der nogle af jer herinde der har oplevet, at cyklus perioden pludselig - efter megen regelmæssighed - begynder at ændre karakter eller....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

camillabz92

Har du evt prøvet at tage en test 

Anmeld

1. marts 2015

camillabz92

Anmeld

1. marts 2015

Rsa

camillabz92 skriver:

venter lige nogle dage... tror simpelthen ikke på at der er andet end kuk i systemet!

Anmeld

1. marts 2015

l.kjoeller

venter lige nogle dage... tror simpelthen ikke på at der er andet end kuk i systemet!

Altså i mine graviditeter har jeg troet det var mens på vej uden det var. Just saying 

Anmeld

1. marts 2015

Rsa

l.kjoeller skriver:

Altså i mine graviditeter har jeg troet det var mens på vej uden det var. Just saying 

Hvor ville det da også være dejligt, hvis det var tilfældet her... ��

Anmeld

1. marts 2015

Beem82

Jeg fik en positiv test sidste lørdag (4+1). Og det eneste jeg kunne mærke var let mens-murren.

Krydser fingre for dig 

Anmeld

1. marts 2015

JaniceMonique

Rsa skriver:

hej piger... ( kunne ikke lige finde en menses kategori!)

jeg har egentlig sat projekt baby på stand-by efter 16 måneders forgæves forsøg og oplever lige nu noget ret underligt..

jeg plejer altid at få ømme bryster op til menses og proceduren er altid sådan, at når jeg begynder at få smerter, er det dér min mens kommer.

jeg oplevede så i dag mine sædvanlige smerter og ingen menses. Brysterneer stædig ømme, som de heller ikke plejer at være når mensen kommer. 

Synes det er meget mystisk. Er der nogle af jer herinde der har oplevet, at cyklus perioden pludselig - efter megen regelmæssighed - begynder at ændre karakter eller....?

Altså jeg fik rigtig ondt i mine bryster 1 uge før forventet mens, og testede positiv igår så idag er jeg uge 4+5 og har stadig ondt i brysterne. Så det kan være den er hos dig denne gang, bare lad være med at tænke over det og så sker det helt uventet - Vi gik i gang i Januar i år og jeg er gravid nu 

jeg krydser fingre for dig/Jer 

Anmeld

1. marts 2015

Rsa

heh, ret så typisk...  så kom menses! Stadig lidt anderledes end set normalt plejer at være og har stadig ømme bryster - måske min cyklus bare er ved at omrokere lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.