Er der nogen der ved om man kan farve indersiden af en barnevognskaleche og også foret? Vi har købt en brugt barnevogn som desværre viste sig at være jordslået og have pletter derfra. De hele har været igennem en større rensning men der er stadig pletter tilbage. Og det kan mine øjne altså bare ikke klare at se på. Så ville rigtig gerne farve det hvis der var en måde at gøre det på.
Den kan jo ikke komme i vaskemaskinen eller komme i et kar 
Goddag 
jeg farver alting, og jeg har farvet min klapvogn 
det tekstil farve fra Matas vil farve det indvendige af kalechen og foret, og det vil ihvertfald smitte af, hvis ikk det blir skyllet med vand bagefter...
Barnevogne og klapvogne er lavet af polyester og nylon (for det meste) Dylon farver naturstoffer... Jeg havde held med a bestille farve hjem fra USA, og koge mit betræk i vaskemaskinen (IDyePoly, også fra dylon)... Stoffet inde i klapvognen vil dog tage imod bomuldsfarven fra Matas 
hvis det var mig der sku farve en kaleche, barnevognskasse osv, så havde jeg gået i penduro, og købt tekstilfarver... Jeg har hørt mange farve med det ... De blander det op med lidt vand, og maler det på deres vogn.. Det hedder palette..
Anmeld