Er i tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal jeg gøre med de 2000kr.?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

664 visninger
7 svar
1 synes godt om
28. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har idag været røgfri i 2 måneder og sparet over 2000kr. - når jeg nåede dertil hvor jeg havde sparet 2000kr. vil jeg af min mor få 2000kr. 

Og de er nu på vej igennem systemet.. 

Der hvor jeg er splittet er om jeg skal bruge dem til noget jeg har lyst til eller spæde til, som jeg i forvejen gør med alle mine penge pånær nogen hundrede om måneden tidl et huslige budget eller om jeg kan tillade mig at bruge dem på "tant og fjas" 

Jeg vil vildt gerne købe en kjole/tøj generelt til mig da det er længe siden. Jeg vil gerne hjælpe min søster så hun kan komme hurtigt til køreprøven igen da hun er dumpet to gange. Jeg vil gerne til fest med hende sidst i marts og billetten koster 250kr. Jeg håber lidt på jeg får een i fødselsdagsgave den 14. marts men det kan jeg jo ikke være sikker på. 

Og så kunne jeg sikkert finde på at bruge nogen på brugte ting fra dba til glæde for både min søn og mand. 

Ja, så hvad syntes I... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

flowerpot3

Tillykke med rygestoppet! Du fortjener at bruge pengene på digselv med god samvittighed 

Anmeld

28. februar 2015

April-baby

Du kan være rigtig stolt med dit rygestop! Tre år her ��.

jeg synes du skal gøre lige hvad du føler for (:

Anmeld

28. februar 2015

Risse

Anonym skriver:

Jeg har idag været røgfri i 2 måneder og sparet over 2000kr. - når jeg nåede dertil hvor jeg havde sparet 2000kr. vil jeg af min mor få 2000kr. 

Og de er nu på vej igennem systemet.. 

Der hvor jeg er splittet er om jeg skal bruge dem til noget jeg har lyst til eller spæde til, som jeg i forvejen gør med alle mine penge pånær nogen hundrede om måneden tidl et huslige budget eller om jeg kan tillade mig at bruge dem på "tant og fjas" 

Jeg vil vildt gerne købe en kjole/tøj generelt til mig da det er længe siden. Jeg vil gerne hjælpe min søster så hun kan komme hurtigt til køreprøven igen da hun er dumpet to gange. Jeg vil gerne til fest med hende sidst i marts og billetten koster 250kr. Jeg håber lidt på jeg får een i fødselsdagsgave den 14. marts men det kan jeg jo ikke være sikker på. 

Og så kunne jeg sikkert finde på at bruge nogen på brugte ting fra dba til glæde for både min søn og mand. 

Ja, så hvad syntes I... 

Hvordan kan det være et spørgsmål? Dit rygestop, din sejr, din gave

Brug dem på dig selv! Køb den kjole, eller bedre, køb en kjole til lige præcis 2000kr. Hver gang du så går i den, vil du blive mindet om at du har (for)tjent den kjole med dit rygestop, som kan holde dig yderligere motiveret, men som måske også vil bære den med endnu mere stolthed og selvtillid  

Tillykke med rygestoppet fra en med-eks-ryger

Anmeld

1. marts 2015

EnGodMor

Ville købe den kjole du ville have.  Og så sætte resten på opsparingen. 

Anmeld

1. marts 2015

Troldemommi

Stort tillykke  du skal handle med dit hjerte nu, det har du virkelig fortjent 

Monica 

Anmeld

1. marts 2015

SandraXOXO

Jeg har lige brugt 2000 på nyt tøj. Bruger ellers aldrig penge på mig selv fordi jeg får dårlig samvittighed. Men jeg stemmer på at du bruger dem på dig og kun dig! Man skal huske sig selv, især hvis man er en af dem der sjældent gør det. 

Anmeld

1. marts 2015

Newsence

Jeg ville bruge de penge på mug selv.. Det er din kamp og du skal have en fortjeneste.. De penge der så evt. er tilbage ville jeg sætte ind på en konto som så kunne danne bund for nye ting du kan spare op til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.