Hvordan føles murren..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.331 visninger
7 svar
1 synes godt om
28. februar 2015

Anonym trådstarter

Hvordan føles murren i underlivet..? Som de fleste føler tidligt i graviditeten..? 

Jeg føler en blanding af meget let mens tegn, og noget kløe/stikken hist og her.. 

Men hvorrdan føles den berømte "murren"..? og hvor hurtigt kunne i teste positiv..? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

Mille123

Anonym skriver:

Hvordan føles murren i underlivet..? Som de fleste føler tidligt i graviditeten..? 

Jeg føler en blanding af meget let mens tegn, og noget kløe/stikken hist og her.. 

Men hvorrdan føles den berømte "murren"..? og hvor hurtigt kunne i teste positiv..? 

For mit vedkommende, er murren i mavsen = lettere mens smerter.

Anmeld

28. februar 2015

Emilie91

Det føltes..... tungt og som .... hmm ..... "aktivitet" .... 

Det er svært at forklarer Hvornår kan du teste ? 

Anmeld

28. februar 2015

S*DD

Det føles som uro i underlivet. 

Anmeld

28. februar 2015

Chellie

Jeg føler det som en nærmest brændende fornemmelse .. Følelsen af at en ballon bliver pustet op/udvider sig, eller som når en muskel bliver strakt ud, men indvendigt i kroppen .. Eller som en fyldt blære, bortset fra, at der ikke er blæren, der er fyldt.. Hmm .. Sådan noget .. Agtigt .. Svært at beskrive .. 

Anmeld

1. marts 2015

Anonym trådstarter

Sikke mange forklaringer  

først på fredag.. Gaab. Jeg gider ikke vente mere nu.. 

Anmeld

1. marts 2015

lineog4

Det var faktisk først 4. Gang jeg kunne mærke forskel på murren og begyndende mens. Ellers mærkedes det bare som: nu kommer mens, og så en del mere tissetrang (eller også var det fordi jeg var ude og tjekke om jeg blødte hele tiden ). Da jeg så vidste jeg var gravid, så havde jeg en følelse af man ikke skulle presse på min mave for så gjorde det ondt. 

Anmeld

1. marts 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Det var faktisk først 4. Gang jeg kunne mærke forskel på murren og begyndende mens. Ellers mærkedes det bare som: nu kommer mens, og så en del mere tissetrang (eller også var det fordi jeg var ude og tjekke om jeg blødte hele tiden ). Da jeg så vidste jeg var gravid, så havde jeg en følelse af man ikke skulle presse på min mave for så gjorde det ondt. 

Jeg har  konstant lidt følelse af mens. Men.. De burde først komme søndag i næste uge :/ 

Det er 2 cyklus efter MA og medicinsk abort. Så ved ikke om jeg kan regne med, hvornår mens kommer.. Er sååå nervøs..! Jeg savner den lille der var, så uendeligt meget.. Vil så gerne mærke den unikke følelse af graviditet igen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.