Er så glad på deres vejne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Vinker

Ved ikke hvor mange der husker det, men tilbage i januar fortalte jeg på navlestreng om vores rigtig gode venner der aborterede i uge 7 efter de havde prøvet at blive gravide i ca 2 år. ...

Nu har vi lige været på besøg hos dem og de kunne fortælle os den glædelige nyhed at de venter sig igen. Hun er 15 uger henne så det virker til at det går godt denne gang, jubii

Er bare SÅ GLAD på deres vejne - Det kan slet ikke beskrives. Jeg ved hvor meget de ønsker det her barn så det er bare så dejligt
Kan slet ikke vente til januar til at se den lille!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

iln

Det er rigtig dejligt for dem.

Vi har selv et vennepar, der ventede på samme tid med os, men hun aborterede i uge 8. Så blev hun gravid igen efter homonbehandling men uden for livmoderen. Vi kan se hvor hårdt det er for dem og specielt nu, hvor vi kan føde, hvornår det skal være. De skulle jo også have været forældre nu.

Heldigvis er de åbne om det, så vi får en besked hver gang vi skal krydse fingre når de skal i behandling.

Dejligt at høre at det tyder på det vil lykkes for jeres vennepar

Anmeld

31. august 2009

Vingummien

Ej hvor godt

Tillykke til dem, dejligt at det er gået godt den her gang

Anmeld

31. august 2009

Bondepigen

Årh hvor er det godt at høre. Jeg bliver osse glad, når jeg hører det lykkes for folk, der har prøvet i lang tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.