Pakke taske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. februar 2015

gulisa

Jeg er i uge 34.3 nu jeg ville høre om det er for tidligt at pakke taske til sygehuset hvornår vil i gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

naj88

Jeg pakkede min, da jeg var 38+0. Man burde nok gøre det før, men jeg kunne simpelthen ikke forholde mig til det. Det var så uvirkeligt og langt væk med fødsel og alt det. 

Nu er jeg 39+1 og jeg har stadig ikke født. Nu er jeg til gengæld helt vildt utålmodig. 

Anmeld

28. februar 2015

Bak

gulisa skriver:

Jeg er i uge 34.3 nu jeg ville høre om det er for tidligt at pakke taske til sygehuset hvornår vil i gøre det

Jeg pakkede også først 38+0 Havde en aften med mange plukveer, så troede der skulle ske mere  Men det skulle der så ikke... Er nu 38+5 og også utålmodig. Er andengangsgravid, så havde jo håbet lidt, at det snart ville ske Gik 6 dage over første gang. 

Anmeld

28. februar 2015

gulisa

Bak skriver:

Jeg pakkede også først 38+0 Havde en aften med mange plukveer, så troede der skulle ske mere  Men det skulle der så ikke... Er nu 38+5 og også utålmodig. Er andengangsgravid, så havde jo håbet lidt, at det snart ville ske Gik 6 dage over første gang. 

Ok tak skal i have så jeg venter lidt endnu

Anmeld

28. februar 2015

April-baby

Jeg har pakket er 35+0.

Anmeld

28. februar 2015

Steffecph

Gør det du har lyst til :-) min plan var at pakke den da jeg var ca 36 uger henne.. Nu er jeg gået 4 dage over termin og jeg har stadig ikke pakket, på trods af lange lister.. Ups :-D

Anmeld

28. februar 2015

moaren

Her endte det med at manden måtte pakke tasken færdig. Jeg var da gået i gang, men fordi jeg var første-gangs gravid og fordi jordemoderen sagde jeg ville gå over tid, havde jeg ikke travlt selvom jeg var én dag før terminsdagen. Som sagt endte det med at manden pakkede tasken færdig, hvilket også betød at han måtte fra Aalborg til Hobro efter forsyninger 

Pak du bare, så er der det mindre at tænke på og man ved jo aldrig hvor stærkt det pludselig kan gå.

Ps. Husk vandrejournalen, den glemte vi i farten og på trods af presseveer i bilen på vej til sygehuset, vendte vi om for at hente den Kuk kuk, siger jeg bare 

Anmeld

1. marts 2015

Anitta J

Jeg er 33+2 og har pakket tasken i sidste uge 

nok lidt tidligt på den, men jeg døjer med rigtig mange plukveer, nogle værre end andre. Jeg er beordret ro og hvile af jm, men det er svært som alene mor til en på 6 

de sidste 3 dage har jeg døjet med ufatteligt mange langvarige plukveer og efterfølgende mens smerter så hellere være klar noget før tid end pludselig at gå i gang og ikke være klar

Anmeld

1. marts 2015

Stimap

Jeg er 35+2 og pakkede det meste igår - jeg synes det er rart at have på plads..

Så gør hvad du føler for ...  

Anmeld

1. marts 2015

Masig

Første gang pakkede jeg i uge 36, udelukkende fordi jeg kedede mig. Ret heldigt da jeg fødte en uge efter.... denne gang pakkede jeg allerede i uge 34 for en sikkerheds skyld da jeg blev sygemeldt der pga plukveer og risiko for for tidlig fødsel. Fødte dog heldigvis først i uge 38, men så var det da på plads 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.