bidro gele royal!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.637 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2015

Anonym trådstarter

Nogen som har erfaring med ren bidro gele royal? Og til jer som tog den, havde det en effekt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

MK09

Anonym skriver:

Nogen som har erfaring med ren bidro gele royal? Og til jer som tog den, havde det en effekt???

Hej!

Jeg tager dem fra føtex - altså stadig gele royal, men dog ikke fra bidro... Jeg startede med at tage dem midt i en cyklus, hvor jeg testede med ægløsningsteste og mine cyklusser var meget lange.. Fem dage efter jeg begyndte at tage dem fik jeg så ægløsning - her blev jeg ikke gravid. I næste cyklus tog jeg dem så fra menstruationsstart og til ægløsning og her blev jeg så gravid - det endte dog desværre med en MA i uge 9  men nu prøver vi igen og jeg tager dem fortsat, men kun indtil ÆL..  Men må sige at jeg kun har positive erfaringer med dem  jeg køber som sagt dem fra føtex de koster kun 80 kr. Og de er på 200 mg frysetørret gele royal pr. "pille", og jeg tager så to om dagen. Håber de virker for dig!

knus fra mig 

Anmeld

28. februar 2015

Anonym trådstarter

MK09 skriver:

Hej!

Jeg tager dem fra føtex - altså stadig gele royal, men dog ikke fra bidro... Jeg startede med at tage dem midt i en cyklus, hvor jeg testede med ægløsningsteste og mine cyklusser var meget lange.. Fem dage efter jeg begyndte at tage dem fik jeg så ægløsning - her blev jeg ikke gravid. I næste cyklus tog jeg dem så fra menstruationsstart og til ægløsning og her blev jeg så gravid - det endte dog desværre med en MA i uge 9  men nu prøver vi igen og jeg tager dem fortsat, men kun indtil ÆL..  Men må sige at jeg kun har positive erfaringer med dem  jeg køber som sagt dem fra føtex de koster kun 80 kr. Og de er på 200 mg frysetørret gele royal pr. "pille", og jeg tager så to om dagen. Håber de virker for dig!

knus fra mig 

Hvorfor tager du 2 om dagen? Og har du haft svært ved st blive gravid ellers? Jeg har købt dem i Matas, rimelig dyre men det er original pakke . Om det har noget at sige ved jeg ikk�� 

Anmeld

28. februar 2015

Anonym trådstarter

MK09 skriver:

Hej!

knus fra mig 

Og skal jeg holde pause med dem, idet at du siger du tog den fra mens start og til ægløsning 

Anmeld

28. februar 2015

tweety2060

Anonym skriver:

De lavede rod i min cyklus... fra at være regelmæssig til bletblødning, uregelmæssig cyklus.... 

Så droppede dem igen. ...

Pøj pøj

Anmeld

28. februar 2015

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

De lavede rod i min cyklus... fra at være regelmæssig til bletblødning, uregelmæssig cyklus.... 

Så droppede dem igen. ...

Pøj pøj

Hvor længe fik du dem

Anmeld

1. marts 2015

MK09

Anonym skriver:

Hvorfor tager du 2 om dagen? Og har du haft svært ved st blive gravid ellers? Jeg har købt dem i Matas, rimelig dyre men det er original pakke . Om det har noget at sige ved jeg ikk�� 

jeg tager 2 om dagen, fordi der står at man skal tage 1-2 på den pakke jeg har... Jeg har så valgt at tage 2 for at få mest mulig effekt og det ikke kan skade... Jeg har ikke haft svært ved at blive gravid, men min cyklus var meget uregelmæssig efter stop på p-piller og det havde jeg hært det også kunne hjælpe mod! Det hjalp lidt hos mig, selvom jeg stadig har lidt lange cyklusser. Jeg tror ikke det har noget at sige om det er den ene eller anden pakke - det der betyder noget er indholdsstoffet (gele royal) og mængden af det. Men ved ikke om bidro indeholder mere...

Anmeld

1. marts 2015

MK09

Og skal jeg holde pause med dem, idet at du siger du tog den fra mens start og til ægløsning 

ja, har læste flere steder at man skal holde pause med dem fra ÆL til mens, da man ikke ved hvad effekt de har på en eventuel graviditet. det gele royal (efter sigende) skulle hjælpe med er jo bl.a. Også at højne kvaliteten af ens æg og når ægløsningen har været der, er ægget jo "færdigt" og har den kvalitet det nu engang har...

Anmeld

2. marts 2015

tweety2060

Anonym skriver:

Hvor længe fik du dem

3-4 MDR mener jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.