Barn hjemgivet, hvad kan jeg få af hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
7 svar
5 synes godt om
28. februar 2015

Anonym trådstarter

Min pige på 11 år har i nogle år boet i en plejefamilie da jeg har været syg. Nu skal hun hjem til mig og bo, og det er jo dejligt  Men jeg har et spørgsmål: Kan jeg få økonomisk hjælp af nogen art til hun kommer hjem? Jeg vil selvfølgelig få børnepenge og regner da også med at få hendes tøj med hjem til mig, men der er mange andre udgifter. For eksempel skal hun have en cykel, reol og kommode til hendes ting, da hun jo får meget med hjem nu. Desuden ny seng. Kan man få hjælp til det? Jeg er studerende, så har ikke så meget at gøre med i forvejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

Linkae

Først og fremmest tillykke med hun nu kommer hjem, hvor dejligt 

Jeg tror du skal indstille dig på at udgifter til møblering af hendes værelse mv står fo egen regning som i enhver anden familie.

Anmeld

28. februar 2015

Isabella_mor

prøv at kigge på facebookgrupperne mht gratis ting osv... og salgsgrupper fra det område du bor i. derkan du jo skrive at du søger de ting så billigt som muligt og gerne gratis... .

jeg oplever ihvertfald tit at folk er utrolig gavmilde i de grupper

og tillykke.

Anmeld

28. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Søster gruppen hjælper med hjertet <3

Det er en super god facebookgruppe for hele landet hvor man hjælper hinanden med alle mulige ting. - Gratis. Man kan lave et opslag derinde hvis pengene er små, og der er noget man står og mangler.

Anmeld

28. februar 2015

Patriark

Anonym skriver: