Ventetid på opkald og ja eller nej til 1. IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2015

Mulle0802

Nøj hvor er det hårdt - ringede i går kl 16 og meldte mig til vores første IVF. Troede egentlig jeg ville høre noget i dag (da jeg har 3 dag i morgen) skal starte på kort protokol. Der står hvis man melder sig i weekenden hører man enten noget i weekenden eller mandag, men jeg meldte mig fredag eftermiddag. Og mandag vil være 4. dagen som vel er forsent til opstart?

For hver time der går mister jeg håbet om vi får en chance denne gang - så er det ikke muligt for os at starte før sidst i maj pga. Egen ferie. 

Nogen der har gode dårlige historier om ventetiden som har give ja/nej? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

Holst85

Øv øv jeg ringede sidste gang en fredag og fik tid til scanning om lørdagen. Her i dag ringede jeg i dag da jeg fik min menses. Og skal scannes på 3 dag og regner med at skal starte op igen på kort behandling, ville gerne ha været hos ham der har klinikken men hun mente det blev for sent på 4 dag så måtte tage en anden på mandag.

synes det er underligt du ikke blev scannet idag???? 

Anmeld

28. februar 2015

Mulle0802

De ringede så 10 min i 15. Havde siddet og kigget på telefonen siden kl. 8. Jeg skal først scannes mandag - hvilket undrede mig for det er dag 4. Troede det skulle være dag 2 eller 3.  Men heldigvis at vi kommer i gang 

Jeg tror ikke jeg får en bestemt læge men den der nu lige har en tid. 

Anmeld

28. februar 2015

Holst85

Det er fordi jeg nu skal igang med 4 forsøg og de skal tage stilling til hvad vi nu skal prøve, og sidst snakkede jeg med ham der har klinikken.. 

Anmeld

28. februar 2015

Mulle0802

Holst85 skriver:

Det er fordi jeg nu skal igang med 4 forsøg og de skal tage stilling til hvad vi nu skal prøve, og sidst snakkede jeg med ham der har klinikken.. 

Okay 

Anmeld

28. februar 2015

Mille:)

Mulle0802 skriver:

De ringede så 10 min i 15. Havde siddet og kigget på telefonen siden kl. 8. Jeg skal først scannes mandag - hvilket undrede mig for det er dag 4. Troede det skulle være dag 2 eller 3.  Men heldigvis at vi kommer i gang 

Jeg tror ikke jeg får en bestemt læge men den der nu lige har en tid. 

Det er desværre skiftende læger på OUH så man får desværre ikke den nære kontakt...

Men super skønt at i nu skal igang

for jer

Anmeld

1. marts 2015

Mulle0802

Mille:) skriver:

Det er desværre skiftende læger på OUH så man får desværre ikke den nære kontakt...

Men super skønt at i nu skal igang

for jer

Nej, men tænker det bliver bedre  når man kender dem alle

Tak og i lige måde - vi ses jo måske mandag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.