Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kunne godt tænke mig at høre om folks erfaring med graviditets strimmel testene fra billig-teste.
Har i fået falske streger efter tid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Logo skriver: Jeg kunne godt tænke mig at høre om folks erfaring med graviditets strimmel testene fra billig-teste. Har i fået falske streger efter tid?
Næ det har jeg aldrig fået. Jeg er tilfreds med dem
Aldrig haft problemer med falske streger, og jeg har brugt dem længe. Min erfaring er, at en streg er en streg, når det kommer til de teste...
Har kun købt derinde
Har aldrig fået falske teste
Tak for jeres svar. Jeg har heller aldrig selv fået skyggestreger el. lign. heller ikke efter tid.
sagen er så den, at i går fik jeg en ultra svag streg (3+1), men i dag kunne jeg ikke fremtrylle noget som helst, så nu er jeg forvirret...
Logo skriver: Tak for jeres svar. Jeg har heller aldrig selv fået skyggestreger el. lign. heller ikke efter tid. sagen er så den, at i går fik jeg en ultra svag streg (3+1), men i dag kunne jeg ikke fremtrylle noget som helst, så nu er jeg forvirret...
3+1 er også meget, meget tidligt. Ægget kan jo dårligt have nået at sætte sig fast. Giv det et par dage, og prøv så igen
Chellie skriver: 3+1 er også meget, meget tidligt. Ægget kan jo dårligt have nået at sætte sig fast. Giv det et par dage, og prøv så igen
Ved det godt
prøver igen i morgen.
Jeg havde en meget lille blødning i går, svarende til et par dråber - gætter på det var ægget der satte sig fast.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128