Pris gonal-f

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
9 svar
1 synes godt om
28. februar 2015

Musen91

Hej der ude. 

Er der nogen af jer der kender prisen på Gonal-F 50 IE, det mindste jeg kan finde prisen på er på 75 IE og det er ikke det jeg skal have. 

Håber der er nogen der kan hjælpe. 

God lørdag!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

esioul

SabrinaSkov skriver:

Hej der ude. 

Er der nogen af jer der kender prisen på Gonal-F 50 IE, det mindste jeg kan finde prisen på er på 75 IE og det er ikke det jeg skal have. 

Håber der er nogen der kan hjælpe. 

God lørdag!  

tjek medicinpriser.dk

Anmeld

28. februar 2015

Musen91

esioul skriver:

tjek medicinpriser.dk

Der findes ikke nogen med 50 IE der inde, den mindste er 75 og så ellers op til 900. Det er det jeg ikke helt forstår, kan nemlig se i min journal at min læge har skrevet jeg kun skal have 50 ie  

Anmeld

28. februar 2015

esioul

SabrinaSkov skriver:

Der findes ikke nogen med 50 IE der inde, den mindste er 75 og så ellers op til 900. Det er det jeg ikke helt forstår, kan nemlig se i min journal at min læge har skrevet jeg kun skal have 50 ie  

Tænker at den ikke findes mindre. 

Anmeld

28. februar 2015

Musen91

esioul skriver:

Tænker at den ikke findes mindre. 

Hmm, synes bare det er mærkeligt hun så har skrevet jeg skal have 50 IE, nå jeg må se når jeg skal hente det en gang så  

Anmeld

28. februar 2015

esioul

SabrinaSkov skriver:

Hmm, synes bare det er mærkeligt hun så har skrevet jeg skal have 50 IE, nå jeg må se når jeg skal hente det en gang så  

Jamen du drejer jo bare pennen om på 50 og kasserer resten

Anmeld

28. februar 2015

Musen91

esioul skriver:

Jamen du drejer jo bare pennen om på 50 og kasserer resten

Okay  

Tak, kender ikke så meget til den og har ikke prøvet det med en pen før, med de andre hormoner jeg har fået har jeg selv blandet det.

Anmeld

28. februar 2015

esioul

SabrinaSkov skriver:

Okay  

Tak, kender ikke så meget til den og har ikke prøvet det med en pen før, med de andre hormoner jeg har fået har jeg selv blandet det.

Den er meget nem at bruge

Anmeld

28. februar 2015

Musen91

esioul skriver:

Den er meget nem at bruge

Okay tak  
Kan det ikke passe at det nok bliver den på 300 ie når jeg skal tage det i 8 dage?  

Anmeld

28. februar 2015

FrkC

Det kommer jo an på dosis  Skal du have 50 ie i 8 dage, så bliver det jo til i alt 400 ie, så skal du enten købe x flere eller købe den store med 900ie .. Jeg fik råd fra klinikken om hvad de synes der var smartest at købe  Prøv at spørg dem hvis du er meget i tvivl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.