frusteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2015

Anonym trådstarter

igår morges (fredag d.27) testede jeg svagt positiv og var jublende glad efter som vi har forsøg siden august 2013 og havde en SA her i slut september 2014. 

men her tilmorgen da jeg ville teste igen dog med et andet mærke var den negativ, nu er jeg jo nervøs for at det var en falsk positiv selvom jeg aldrig har oplevet det før og er faktisk ret ked, mens er ikke dukket op som den ellers skulle igår (og plejer ikke at gå over tid, plejer faktisk at komme en dag før forventede)

puha syns ikke dette er sjovt, vil prøve igen imorgen tidlig og se. det skal lige siges at med vores søn kunne jeg først teste positiv efter et pat uger og her da det endte i SA kunne jeg teste positiv 3+4 så jeg er gået far den ene yderlighed til den anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

April-baby

Hvilket mærket brugt du? 

Og lige en ting, hvis man virkelig ønsker det og tænker på det rigtigt meget, kan det nemt udskyde din mens, min blev udskudt to til tre uger (: 

Anmeld

28. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Hvilket mærket brugt du? 

Og lige en ting, hvis man virkelig ønsker det og tænker på det rigtigt meget, kan det nemt udskyde din mens, min blev udskudt to til tre uger (: 

har brugt begge slags fra apoteket og den fra netto. det er ikke fordi jeg tænker over det og har aldrig udskudt min mens den er altid kommet på dagen eller dagen før aldrig over tid. den eneste grund til jeg testede igår morges var at jeg har døjet med kvalme, ømme bryster og ekstrem træthed og det har jeg kun oplevet da jeg ventede vores søn og her da det ente i SA ellers plejer min mens bare at komme ud i det blå, men ja ved godt nogen kan udskyde det ved at tænke på det, men den eneste grund til jeg tænker over det nu er fordi de i morges var negativ mens den i går morges var positiv, svagt men den kunne ses.

Anmeld

28. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

har brugt begge slags fra apoteket og den fra netto. det er ikke fordi jeg tænker over det og har aldrig udskudt min mens den er altid kommet på dagen eller dagen før aldrig over tid. den eneste grund til jeg testede igår morges var at jeg har døjet med kvalme, ømme bryster og ekstrem træthed og det har jeg kun oplevet da jeg ventede vores søn og her da det ente i SA ellers plejer min mens bare at komme ud i det blå, men ja ved godt nogen kan udskyde det ved at tænke på det, men den eneste grund til jeg tænker over det nu er fordi de i morges var negativ mens den i går morges var positiv, svagt men den kunne ses.

Hmm. Var det en Valmed?

Anmeld

28. februar 2015

Halldora

Jeg testede svagt positiv efter tid 3+5 om morgenen på test fra testdig.dk. Om eftermiddagen og 3+6 morgen testede jeg negativ på test fra rema. 4+0 testede jeg positiv indenfor tid, dog stadig lidt svagt på test fra testdig.dk. Så tænker at den fra testdig.dk reagerede på mindre end den fra rema. 

Anmeld

2. marts 2015

Anonym trådstarter

var idag ved lægen pga smerter og hun kunne godt se jeg var gravid, men at min livmodermund ikke var lukket så skulle regne med at inden for de næste par dage ville jeg mistet det igen, 

Anmeld

2. marts 2015

DortheL

Jeg testede positiv på en Valmed 3+4. Dagen efter testede jeg negativ på den fra RFSU, som egentlig kan bruges allerede før forventet mens. 

Valmed var altså korrekt- er gravid, 26+3 i dag :-) 

Jeg krydser fingre for dig, held og lykke :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.