PANIK...!! Rygter eller sandt omkring orgasme..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.677 visninger
11 svar
2 synes godt om
27. februar 2015

Anonym trådstarter

Oh nej..!! Læste at en klinik havde skrevet at det kunne øge chancen for graviditet hvis man ikke havde orgasme 3-7 dage efter inseminering.. Da det kunne gøre det svært for ægget at sætte sig fast..

Har aldrig fået det af vide på vores klinik, og det står ikke i papirerne.. 

Har nogen i behandling fået denne udmelding..? :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

Mulle0802

Der står i vores IVF papirer at det frarådes at have sex ugen efter ægopsætning. 

Anmeld

27. februar 2015

FrkC

Vi fik at vide inden behandlingsstart og ved ÆO (ICSI) at vi skulle afholde os fra samleje/orgasme i 14 dage for at undgå sammentrækninger i livmoderen 

Anmeld

27. februar 2015

Anonym trådstarter

Det har vi slet ikke fået afvide. Vi er i IUI-h behandling.. Nu bliver jeg helt bange. 

Anmeld

27. februar 2015

l.kjoeller

Vi fik ogsp at vide en uges ro var det bedste. Når det er sagt så tænkt på alle dem der knalder som kaniner og bliver gravide alligevel . Ville ikke gå i panik og så bare huske fremover 

Anmeld

27. februar 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

Det har vi slet ikke fået afvide. Vi er i IUI-h behandling.. Nu bliver jeg helt bange. 

Nu er der stor forskel på iui og Ivf og icsi. 

Inseminering der anbefaler de sex efterfølgende for at øge chancen. Det hele er MEGET mere sart efter ivf og icsi 

Anmeld

27. februar 2015

Flødebollen

l.kjoeller skriver:

Vi fik ogsp at vide en uges ro var det bedste. Når det er sagt så tænkt på alle dem der knalder som kaniner og bliver gravide alligevel . Ville ikke gå i panik og så bare huske fremover 

Fik overhovedet ikk besked på at holde os i ro på den konto efter inseminering. 

Har du fået det af vide efter IUI?

Anmeld

27. februar 2015

l.kjoeller

Flødebollen skriver:

Fik overhovedet ikk besked på at holde os i ro på den konto efter inseminering. 

Har du fået det af vide efter IUI?

Jeps. Både ved iui og icsi. 

Anmeld

27. februar 2015

Mille123

Anonym skriver:

Oh nej..!! Læste at en klinik havde skrevet at det kunne øge chancen for graviditet hvis man ikke havde orgasme 3-7 dage efter inseminering.. Da det kunne gøre det svært for ægget at sætte sig fast..

Har aldrig fået det af vide på vores klinik, og det står ikke i papirerne.. 

Har nogen i behandling fået denne udmelding..? :/ 

Jeg er også gravid med iui, og vi fik at vide,  at dette en god ide at have sex efter insemination for psykisk at få hovedet/kroppen til at tænke, at vi var blevet gravide helt naturligt mon ikke det med orgasmen er tiltænkt dem det får ivf? 

Anmeld

27. februar 2015

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Jeg er også gravid med iui, og vi fik at vide,  at dette en god ide at have sex efter insemination for psykisk at få hovedet/kroppen til at tænke, at vi var blevet gravide helt naturligt mon ikke det med orgasmen er tiltænkt dem det får ivf? 

Jeg læste bare at det var både ved IUI og IVF. Men har besluttet at tænke, at hvis det virkelig var en no go. Så havde de sagt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.