fortæl jeres "traditioner"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej alle!
Efter en samtale med en anden bruger herinde, kom jeg til at tænke på har I nogen hyggelige små traditioner i hverdagen?
Jeg er bange for tordenvejr, så herhjemme får vi pandekager når det tordner - man skal jo lave det negative om til noget positivt Det er en tradition min mor startede da jeg var lille, netop for at vende det farlige tordenvejr til noget rart

Er der nogen af Jer som har nogle sjove, søde, mærkelige små hverdagstraditioner?

Knus Caroline, som har svært ved at tage sig sammen til at rydde op og gøre rent! OVERSPRINGSHANDLINGER!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Sweet1978

Sjovt du lige nævner tordenvejr, ingen af os er bange for det, synes tværtimod det er superhyggeligt. Og forøger hyggen ved at rykke sammen på sofaen, med tæpper, varm kakao mm.

Ellers har vi gjort det til familietradition at udover kaffe og kage med bedsteforældre mm. lørdag. Forkæler vi os selv og fødselaren med dennes yndlingsmad (frit valg) fredag i den weekend vi fejrer det. Gerne 3 retter med alt hvad hjertet begærer. Det nyder vi og gør et stort nummer ud af. (Altså denne situation tæller Danielle, Nadia, Kenneth og mig)

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

Da jeg var mindre, og det tordnede/lynede... Fik vi altid boller og varm kakao....

Anmeld

30. august 2009

Becks

Jeg var meget bange for torden da jeg var lille, og det er jeg stadig..
Men da jeg var lille og det tordnede, saa lavede min mor altid torden kaffe og torden kakao, som hun kaldte det, saa sad vi med et taeppe om os og drak det.. og det var ligemeget om det var om natten eller om dagen.. Den dag idag, laver jeg stadig varm kakao og drikker naar det tordner...

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Her i ikke andre traditioner end torden traditioner?

Her hjemme har vi en jule aften og det er at mig og min søster kravler rund og smu kikker på alle gaverne rund om juletræet med min morfar efter os med stokken vi gør det kun for han skyld for han synes det er SÅ sjovt at han skal gå efter os og jage os væk med stokken når vi smu kikker gaver ha ha så i år er det hans børnebørn og oldebarn han skal jage ha ha (altså mig min søster og lille Lucas)

Knus Diana 

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Her i ikke andre traditioner end torden traditioner?

Her hjemme har vi en jule aften og det er at mig og min søster kravler rund og smu kikker på alle gaverne rund om juletræet med min morfar efter os med stokken vi gør det kun for han skyld for han synes det er SÅ sjovt at han skal gå efter os og jage os væk med stokken når vi smu kikker gaver ha ha så i år er det hans børnebørn og oldebarn han skal jage ha ha (altså mig min søster og lille Lucas)

Knus Diana 

sikke en sød tradition!

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

sikke en sød tradition!

Ja det sgu sjovt ha ha det var godt nok svært sidste år da jeg var højgravid ha ha men der fik jeg os MEGA skæld ud af morfar for jeg skulle jo passe på barnet ha ha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.