overhoved en chance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. februar 2015

Anonym trådstarter

God formiddag..

Spørg nok lidt dumt men hvis man har sex 4-5 dage før ca ægløsning er der en  chance for at opnå graviditet altså ved at ha sex 1+2?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

God formiddag..

Spørg nok lidt dumt men hvis man har sex 4-5 dage før ca ægløsning er der en  chance for at opnå graviditet altså ved at ha sex 1+2?

Altså sæd kan jo overleve helt op til 5-6 dage hvis forholdene i skeden selvfølgelig er optimal, så i princippet er der vel en chance Foretår ik helt hvad du mener med 1+2

Anmeld

27. februar 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Altså sæd kan jo overleve helt op til 5-6 dage hvis forholdene i skeden selvfølgelig er optimal, så i princippet er der vel en chance Foretår ik helt hvad du mener med 1+2

1+2 er den uge jeg er i. Altså ved godt jeg ikke er gravid endnu  

Anmeld

27. februar 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

1+2 er den uge jeg er i. Altså ved godt jeg ikke er gravid endnu  

Anmeld

27. februar 2015

God-mor

Anonym skriver:

God formiddag..

Det kan du godt være blevet

Anmeld

27. februar 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det kan du godt være blevet

Er det ugen op til ægløsningen altså uge 1+? Hvor der er størst chance eller er det efter ægløsning altså 2+? 

Anmeld

28. februar 2015

God-mor

Anonym skriver:

Er det ugen op til ægløsningen altså uge 1+? Hvor der er størst chance eller er det efter ægløsning altså 2+? 

Vil tro 1+, da sædcellerne kan leve i kvinden i nogle dage (5-7) dage mener jeg. 

Anmeld

28. februar 2015

Rengyduck

Hos de fleste vil ægløsningen falde på cyklusdag 14-18, og på den måde vil der være størst chance hvis man dyrker sex i ugen op til (fra uge 1+0 til 2+0). Hos nogle vil ægløsningen falde senere. Med optimale betingelser kan sæden leve i 4-6 dage, men det bedste skulle nu være at dyrke sex regelmæssigt, gerne hver 2. dag 

I mit tilfælde overlevede min kærestes "soldater" i 4 dage inden ægløsning, og nu er jeg 19+4 med en lille dreng 

Anmeld

28. februar 2015

Anonym trådstarter

Ok så der ville kunnr være en mulighed for graviditet da vi sexede 1+2 

Anmeld

28. februar 2015

Snevejr84

Chancen er der, men er desværre ikke så stor. Men xxx for at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.