Jeg tror den er der :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
1 synes godt om
27. februar 2015

Logo

Jeg har normalvis en cyklus på ca 33 dage. Jeg havde en positiv ægløsningstest d.19. Altså 8 dage siden i dag. Min livmoderhals ligger meget langt tilbage. Jeg bløder en lille smule.

jeg testede i går med en billig strimmeltest, den var helt negativ. Igen i dag har jeg testet med en billig strimmeltest, som er MEGET svag positiv. Når jeg sammenligner de to teste, så er den fra i går stadig helt negativ, og den fra i dag har en ekstrem svag streg.

Jeg tænker at ægget er ved at sætte sig fast, og det er derfor jeg har en lille blødning? 

Åhhh jeg håber virkelig den er. 3+1 i dag, hvis jeg altså er noget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

Kløver

Logo skriver:

Jeg har normalvis en cyklus på ca 33 dage. Jeg havde en positiv ægløsningstest d.19. Altså 8 dage siden i dag. Min livmoderhals ligger meget langt tilbage. Jeg bløder en lille smule.

jeg testede i går med en billig strimmeltest, den var helt negativ. Igen i dag har jeg testet med en billig strimmeltest, som er MEGET svag positiv. Når jeg sammenligner de to teste, så er den fra i går stadig helt negativ, og den fra i dag har en ekstrem svag streg.

Jeg tænker at ægget er ved at sætte sig fast, og det er derfor jeg har en lille blødning? 

Åhhh jeg håber virkelig den er. 3+1 i dag, hvis jeg altså er noget. 

Ih hvir spændende fik selv svag test tidligt 

Anmeld

27. februar 2015

Logo

Årgangs Mor skriver:

Ih hvir spændende fik selv svag test tidligt 

Det er sindsygt spændende, har lyst til at prøve 1000 teste mere. 

Havde du også den der svage blødning på ca. 8. dagen?  Bliver lidt bekymret for om det er mens der er kommet tidligt... 

Tak for de krydsede fingre. 

Anmeld

27. februar 2015

Kløver

Logo skriver:

Det er sindsygt spændende, har lyst til at prøve 1000 teste mere. 

Havde du også den der svage blødning på ca. 8. dagen?  Bliver lidt bekymret for om det er mens der er kommet tidligt... 

Tak for de krydsede fingre. 

I gen blødning men har jeg ikke haft nogle af gangene, men nogle kan godt have en meget svag implationsblødning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.