Man skal vel egentlig bare lade dem sove... Feber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.715 visninger
11 svar
3 synes godt om
26. februar 2015

Sujan

min datter fik sin 5 mdr. Vaccine i dag og har været sløj siden. (Hun er snottet i forvejen). 

Kl. 17 faldt hun i dyb søvn og har sovet siden. Lige inden havde jeg målt hendes temperatur til 37,5. Altså ikke høj feber... Men hun er godt nok varm derinde nu.. 

Men man kan vel ikke gøre andet end at lade hende sove og få ro?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

Chrissi_lgh@hotmail.com

Sujan skriver:

min datter fik sin 5 mdr. Vaccine i dag og har været sløj siden. (Hun er snottet i forvejen). 

Kl. 17 faldt hun i dyb søvn og har sovet siden. Lige inden havde jeg målt hendes temperatur til 37,5. Altså ikke høj feber... Men hun er godt nok varm derinde nu.. 

Sørg for at hun får rigeligt af væske 

Anmeld

26. februar 2015

Sujan

Migogmymy skriver:

Sørg for at hun får rigeligt af væske 

Ja. fuldammer og hun fik sidst inden hun faldt i søvn.. Men skal vel ikke vække hende. Bare vente på hun melder sig? Eller?

Anmeld

27. februar 2015

Sprit25

Sujan skriver:

Ja. fuldammer og hun fik sidst inden hun faldt i søvn.. Men skal vel ikke vække hende. Bare vente på hun melder sig? Eller?

37,5 ses ikke som feber hos lægevagten f.eks men ja sørg for hun får væske. Du har ikke en lille sprøjte du kan liste ind i munden?

Anmeld

27. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvordan er det gået i nat? 

Anmeld

27. februar 2015

Bak

Sujan skriver:

Hvis hun føles meget varm så må du gerne vække hende og amme hende, så hun kan få noget væske. Nu kan jeg se, dit opslag er fra i aftes, men sådan fik jeg at vide, da min datter var samme alder og havde feber efter vaccination.

Anmeld

27. februar 2015

M&J87

Min søns normal temperatur er 37 -37.5, så det er ikke feber. Fra 38.0 er det feber :-)

Anmeld

27. februar 2015

l.kjoeller

Sujan skriver:

Lad hende sove men tjek jævnligt hvor varm hun er og sørg for at få væske i hende når hun vågner. Min datters feber steg meget pludseligt til næsten 41 og resulterede i kramper. Så er godt at tjekke ofte. 

Anmeld

27. februar 2015

l.kjoeller

M&J87 skriver:

Min søns normal temperatur er 37 -37.5, så det er ikke feber. Fra 38.0 er det feber :-)

Tror det er forskelligt hvad der betragtes som feber  har også altid hørt 38 men i dp siger de 37,5

Anmeld

27. februar 2015

Sujan

Sprit25 skriver:

37,5 ses ikke som feber hos lægevagten f.eks men ja sørg for hun får væske. Du har ikke en lille sprøjte du kan liste ind i munden?

Ved godt det ikke er feber... Var mere for at skrive at jeg havde taget hendes temperatur og der var ikke feber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.