Altså som huset ser ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. august 2009

LineD

Er jeg den eneste der kan sukke så højt at det kan høres i miles omkreds HVER gang man liiige har gjort rent så går der 5 min, og så ligner det 3. verdenskrig

Og tænk sig jeg ikke engang har et bette barn endnu der kan hjælpe til med at rode

Hvad gør i andre? Finder i jer til rette med at nu HAR i altså gjort rent, og selvom det ikke ser sådan ud, så er det bare ærgeligt?

Jeg ved ikke om det er redebygger genet der gør jeg føler der skal være pinligt rent hele tiden, og jeg er ved at GÅ TIL pt. når jeg liiiige har endevendt hytten og så slæber vovserne det halve af vesterhavets godter med ind

Er der en måde man kan slippe af med den følelse igen? Eller kommer det helt af sig selv når man har født og er hammer træt?

(Lige et billede af mine foreløbig 3 firbenede børn, så kommer den 2 benede jo til december )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Honningblomst

Jeg har afstemt mine forveninger med min virkelighed i forhold til hvordan et hjem ser ud med tre drenge og hvordan et hjem ser ud inde i Evas hoved...3 mod 1 det er skisme heller ikke fair.
Knus Eva..

Anmeld

30. august 2009

Knudsen

Jeg kender det så godt.. Jeg er indimellem ved at gå helt amok..
Jeg synes, at det er lidt i perioder, at jeg bare ser rod, skidt og hundepoter overalt..

Jeg synes desværre ikke, at det bliver bedre når man har/får børn, da jeg ikke kan holde ud, at de leger og roder rundt på gulvet, hvis det er beskidt eller der ligger hundehår overalt..
Vi/jeg støvsuger hver dag for at tage de værste hundehår og burde at vaske gulvet mindst én gang i ugen. Men dette kan jeg slet ikke nå, så det bliver ca til hver 14. dag, eller når jeg ikke kan holde ud at kigge på det længere..
Samtidig mener jeg også, at når man har hund er det bare så svært altid at have et rent og pænt hjem. En hund slæber bare alt muligt med ind..
Min største rengøringsprøvelse kommer når Oskar begynder at kravle og hunden samtidig begynder at fælde..

Jeg er meget bedre til at lade børnenes legetøjet ligge og rode i stuen, og overse den form for rod..

Anmeld

30. august 2009

smokie

Jeg har det på samme måde syntes også at man styrter rundt og det ser dejligt ud i 5 min så kommer hunden ind med jord fra haven også børnene med jord på skoene eller har været ude på bare tæer det er håbløst men det jeg gør jeg tager det når der er tid til det men holder det nede så godt jeg kan for ellers kan man jo ikke andet...

smokie som har 1 hund, 1 kat,en kanin og 4 børn

Anmeld

30. august 2009

LineD

DEJLIGT at høre det ikke bare er mig der sommetider er ved at gå til!
Herhjemme støvsuges der 2 gange om dagen og gulvvask minimum hver anden dag, men igen, min bettemand er heller ikke kommet til verden endnu

Måske man burde opveje ønske med realitet Så bliver man nok ikke så frustreret Hehe

Anmeld

30. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det gider jeg ikke hidse mig op over Der bliver støvsuger + vasket gulv 1 gang ugen nu. Og tørre støv af når jeg gider Til gengæld bruger jeg 20 min hver aften på ar rydde op. Hvis bare der er ryddet op, ja så generer støv og små snavs mig ikke

Anmeld

30. august 2009

sarahb

jeg har min mand og søn og stadig støvsuger jeg hver dag og tager bord og hylder for støv og ordner køkken konstant..
Jeg er efter jeg har født blevet vanvittig og kan ikk klare ROD STØV KRUMMER OPVASK VASKETØJ osv... ahhhh min søn er 10 mdr nu og jeg håber det engang bliver bedre.

Anmeld

30. august 2009

Dictes mor

Jeanne skriver:

Det gider jeg ikke hidse mig op over Der bliver støvsuger + vasket gulv 1 gang ugen nu. Og tørre støv af når jeg gider Til gengæld bruger jeg 20 min hver aften på ar rydde op. Hvis bare der er ryddet op, ja så generer støv og små snavs mig ikke

Det er lige sådan jeg har det...

Anmeld

31. august 2009

Mette+Mathias

Eva skriver:

Jeg har afstemt mine forveninger med min virkelighed i forhold til hvordan et hjem ser ud med tre drenge og hvordan et hjem ser ud inde i Evas hoved...3 mod 1 det er skisme heller ikke fair.
Knus Eva..

Hihi....3 mod 1...det vil jeg huske fremover, - hjemme hos os er der 2 små, 1 stor og 1 fir-benet mod stakkels mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.