Kroppen er tavs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. februar 2015

Luca06

Kort fortalt.

Jeg har en skøn knægt fra tidligere forhold. Møder ny mand med lav sædkvalitet og er nu startet med vores først iui-h. Vi har forsøgt graviditet i 1,5 år med et SA-resultat.

Min cyklus er mere end præcis og har måned efter måned haft de samme symptomer som altid er startet ved ÆL. Rumsteren i æggestokke, murren og tiltagende ømme bryster. Altid uden resultat!

Ved iui-H medfølger hormon-tabl. og æl-sprøjte (som vel også er hormoner), men herefter mærker jeg INTET��

Min krop er tavs?

ved godt at + og + giver -, men også når det handler om hormoner?

Nogen som har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

Os&lilledig

Jeg mærker absolut heller intet måske

lidt træthed de sidste dage i hormon behandlingen, Ellers absolut intet

Anmeld

26. februar 2015

Luca06

Os&lilledig skriver:

Jeg mærker absolut heller intet måske

lidt træthed de sidste dage i hormon behandlingen, Ellers absolut intet

Jeg plejer altid at ha enormt ømme bryster, men ikke nu?!

Anmeld

26. februar 2015

Os&lilledig

Luca06 skriver:

Kroppen reagere jo lidt anderledes, når den er provokeret af medicin.. Min krop reagere heller ikke altid som "normalt".. Det hele er vendt lidt på hovedet  

men hvis de inseminere, så betyder det jo intet, at kroppen føles lidt anderledes  

Anmeld

26. februar 2015

Os&lilledig

Luca06 skriver:

Du skal også huske at ved IUI. Der laver de en kunstig ægløsning før du normalt ville have den naturligt. Hvis du skulle have naturlig ægløsning var de symptomerne nok kommet  

Anmeld

27. februar 2015

Luca06

Os&lilledig skriver:

Du skal også huske at ved IUI. Der laver de en kunstig ægløsning før du normalt ville have den naturligt. Hvis du skulle have naturlig ægløsning var de symptomerne nok kommet  

Min første tanke var om min krop overhovedet ville tage imod de ekstra hormoner siden jeg intet kunne mærke. Men det giver egentlig meget god mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.