Fertiliti score sædkvalitetstes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
1 synes godt om
26. februar 2015

Frupederstrup

Hej piger

Efter 8 måneder med PB og der stadig ikke er sket noget tænker vi lidt på at få tjekket min mands sæd da jeg ikke kan blive undersøgt før vi har prøvet et år. Mit spørgsmål lyder så på om der Er nogle der har erfaring med fertiliti score sædkvalitetstest fra billige-test.dk eller får man et bedre resultat hvis man tager til en klinik og får det testet?

håber på der er nogle der ved noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

Jj1709

Frupederstrup skriver:

Hej piger

Efter 8 måneder med PB og der stadig ikke er sket noget tænker vi lidt på at få tjekket min mands sæd da jeg ikke kan blive undersøgt før vi har prøvet et år. Mit spørgsmål lyder så på om der Er nogle der har erfaring med fertiliti score sædkvalitetstest fra billige-test.dk eller får man et bedre resultat hvis man tager til en klinik og får det testet?

håber på der er nogle der ved noget

Jeg ville til enhver tid kontakte lægen og høre om det er muligt at få lavet en sædprøve.. Jeg tror simpelthen ikke på en test man kan købe, kan måle det nøjagtigt 

Anmeld

26. februar 2015

Mulle0802

Jj1709 skriver:

Jeg ville til enhver tid kontakte lægen og høre om det er muligt at få lavet en sædprøve.. Jeg tror simpelthen ikke på en test man kan købe, kan måle det nøjagtigt 

Samme her - det ville jeg også. Vi prøvede et år og fandt netop ud af at kærestens sædkvalitet var meget nedsat. 

Anmeld

26. februar 2015

Mette0105

Vi tog på en klinik der hed cyros/kyrus eller sådan noget tror jeg og betalte 400kr og fik svar et par timer efter 

Anmeld

26. februar 2015

Elgaard73

Jeg ville tage på en privat fertilitetsklinik og betale mig fra sådan en sædtest.

Dem du kan købe, giver blot en indikation på om sæden er i den gode ende eller den dårlige (og det er endda med stor usikkerhed). Og den vil intet fortælle jer om, om det er på grund af for lille mængde sædceller, dårlige svømmere eller hvad der nu ellers kan være galt.

Det vil de kunne fortælle jer på fertilitetsklinikkken + hvis det virkelig står galt til, så kan i bruge klinikkens svar som dokumentation over for egen læge, om at I bør henvises til behandling straks. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.