Synes det er frygteligt.. Gravede urne op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2015

Stjerneskud84

I har nok læst det, rundt omkring på de sociale medier.. To ukendte gerningsmænd, gravede en urne op fra en kirkegård.. 

Siden jeg læste den artikel, har jeg tænkt lige siden, hvordan kan man dog finde på at gøre det? Det svar finder vi aldrig ud af.. Der må foregå et eller andet i knolden på disse gerningsmænd... 

Det er det værste jeg længe har hørt... Hvor er det frygteligt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ved simpelthen ikke hvad der foregår i denne her skrupskøre verden efterhånden. 

Folk gør de mest vanvittige ting.. Det er som om samfundet er blevet fuldstændigt forskruet. Ved virkelig ikke hvad jeg skal sige. 

Tør snart ikke læse nyhederne mere, for der er noget galt i Danmark!

Anmeld

26. februar 2015

Stjerneskud84

ES90 skriver:

Ved simpelthen ikke hvad der foregår i denne her skrupskøre verden efterhånden. 

Folk gør de mest vanvittige ting.. Det er som om samfundet er blevet fuldstændigt forskruet. Ved virkelig ikke hvad jeg skal sige. 

Tør snart ikke læse nyhederne mere, for der er noget galt i Danmark!

Noget foregår der hvert fald.. 

Næsten dagligt synes jeg man læser om skyderi osv... 

Anmeld

26. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Stjerneskud84 skriver:

Noget foregår der hvert fald.. 

Næsten dagligt synes jeg man læser om skyderi osv... 

Lige præcis. Synes virkelig vores samfund er ude på et skråplan. 

Jeg husker bestemt ikke min barndom som værende så rå, som jeg synes samfundet er blevet efterhånden. 

Og HVAD SKER DER for at stjæle en urne. Hvor lavt kan man synke!

Anmeld

26. februar 2015

Carina:-)

Læste om det i en gruppe på facebook - det er åbenbart nogen søsteren til den opgravde kender og som ville hævne sig over et eller andet.

Det er på ingen måder ok - men den måde hun selv snakker om de folk og hendes veninder kommentere på siger mig at det ikke er pæne kredse hun færdesi - Men det er stadig uhyggeligt og frygteligt afstumpet at gøre  og forstår slet ikke at man ligegyldigt hvad kan finde på det 

Anmeld

26. februar 2015

Stjerneskud84

Carina:-) skriver:

Læste om det i en gruppe på facebook - det er åbenbart nogen søsteren til den opgravde kender og som ville hævne sig over et eller andet.

Det er på ingen måder ok - men den måde hun selv snakker om de folk og hendes veninder kommentere på siger mig at det ikke er pæne kredse hun færdesi - Men det er stadig uhyggeligt og frygteligt afstumpet at gøre  og forstår slet ikke at man ligegyldigt hvad kan finde på det 

Jeg forstår heller ikke hvordan man kan finde på at gøre det... Bruge det som hævn, er heller ikke ok... 

Har kun læst artiklen om det... Så kender ikke til det du nævner... 

Anmeld

26. februar 2015

Stjerneskud84

ES90 skriver:

Lige præcis. Synes virkelig vores samfund er ude på et skråplan. 

Jeg husker bestemt ikke min barndom som værende så rå, som jeg synes samfundet er blevet efterhånden. 

Og HVAD SKER DER for at stjæle en urne. Hvor lavt kan man synke!

Ja, husker os min barndom som stille og roligt... 

Anmeld

26. februar 2015

Chevro

Stjerneskud84 skriver:

I har nok læst det, rundt omkring på de sociale medier.. To ukendte gerningsmænd, gravede en urne op fra en kirkegård.. 

Siden jeg læste den artikel, har jeg tænkt lige siden, hvordan kan man dog finde på at gøre det? Det svar finder vi aldrig ud af.. Der må foregå et eller andet i knolden på disse gerningsmænd... 

Det er det værste jeg længe har hørt... Hvor er det frygteligt... 

Hvor blev gravfreden lige af!  At man kan gøre den slags ting, er jo sygt !!! 

Måske der snart skal kigges lidt på de danske straffe!!!!! Der er jo ingen respekt i dette samfund længere!

Anmeld

26. februar 2015

lineog4

Har desværre også hørt fra en del hvor der er blevet stjålet ting fra deres børns grave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.