Gave til mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
4 svar
1 synes godt om
26. februar 2015

April-baby

Goddag skønne mødre! (:

- Jeg har længe tænkt på at give min mor en gave, da hun hjalp mig rigtig meget da jeg ingen indkomst havde i tre mdr, altså med tøj til mig selv, baby tøj, og sådan nogle ting. Men ved bare ikke hvad hun skal ha for en gave. Jeg havde tænkt i denne her mdr at give hende en kasse med madvare i, da hun kun havde 2000 da alt var betalt. Men det kol jeg fra igen :/. Så kom gerne med ideer! Har tænkt på øreringe, en god parfume og deo måske? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

Skouboe

April-baby skriver:

Goddag skønne mødre! (:

- Jeg har længe tænkt på at give min mor en gave, da hun hjalp mig rigtig meget da jeg ingen indkomst havde i tre mdr, altså med tøj til mig selv, baby tøj, og sådan nogle ting. Men ved bare ikke hvad hun skal ha for en gave. Jeg havde tænkt i denne her mdr at give hende en kasse med madvare i, da hun kun havde 2000 da alt var betalt. Men det kol jeg fra igen :/. Så kom gerne med ideer! Har tænkt på øreringe, en god parfume og deo måske? (:

Hvad med at give hende en oplevelse sammen med dig? Det er sådan noget min mor ville sætte pris på

Anmeld

26. februar 2015

Stjerneskud84

April-baby skriver:

Goddag skønne mødre! (:

Et weekend ophold på hotel eller noget wellness? 

Anmeld

26. februar 2015

April-baby

Skouboe skriver:

Hvad med at give hende en oplevelse sammen med dig? Det er sådan noget min mor ville sætte pris på

Det var en god ide! Men hvilken (:

Anmeld

26. februar 2015

Skouboe

Hvad er hun til? Spa, brunch, middag og en film?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.