div symptomer og ja testdag imorgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
9 svar
6 synes godt om
26. februar 2015

Anonym trådstarter

har siden i mandags gået med on/off kvalme, til tider ømme bryster, konstant sulten og mega træt hele tiden, åh syns bare der er længe til imorgen hvor jeg har forventede mens dag, og selvom jeg de sidste pat mdr har fået mens på dag 27 i stedet for dag 28 så syns jeg bare godt den mens kan komme eller give mig en positiv test. ved godt det først er imorgen, men syns bare der er lang tid til imorgen tidlig især når jeg har det sådan her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

Louisevilhababy

Anonym skriver:

har siden i mandags gået med on/off kvalme, til tider ømme bryster, konstant sulten og mega træt hele tiden, åh syns bare der er længe til imorgen hvor jeg har forventede mens dag, og selvom jeg de sidste pat mdr har fået mens på dag 27 i stedet for dag 28 så syns jeg bare godt den mens kan komme eller give mig en positiv test. ved godt det først er imorgen, men syns bare der er lang tid til imorgen tidlig især når jeg har det sådan her.

Tænkt på noget andet :-) ... Få tiden til at med det der kan tage din opmærksomhed - en tur i biffen, sy et eller andet ect:-D 

det vil desværre være sådan hver gang man går test dagen i møde ... 

Vi er på 5. Cyklus, og ja hver gang er spændene:-D

Anmeld

26. februar 2015

Os&lilledig

Jeg tænker test dag i morgen..? Så havde jeg testet Idag  

Anmeld

26. februar 2015

Krydserfingre

Keg havde testet nu! og hvis den var negativ ville jeg give det et par dage. 

Anmeld

26. februar 2015

Anonym trådstarter

Louisevilhababy skriver:

Tænkt på noget andet :-) ... Få tiden til at med det der kan tage din opmærksomhed - en tur i biffen, sy et eller andet ect:-D 

det vil desværre være sådan hver gang man går test dagen i møde ... 

Vi er på 5. Cyklus, og ja hver gang er spændene:-D

har det som regl ikke på den måde op til testdag, efter vi mistede i slut sep, men det er nok fordi jeg aldrig har nogle symptomer optil, plejer bare at komme ud af det blå, så det er kun fordi jeg har det sådan her denne gang, og det faktisk minder meget om sidst jeg blev gravid på nær jeg er begyndt at få ondt i lænden her til eftermiddag.

Anmeld

26. februar 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg tænker test dag i morgen..? Så havde jeg testet Idag  

havde ikke nogen test hjemme, så købte en her da vi var ude og handle og så må jeg teste her i aften, tænker nemlig også at teste idag, men min test oplevelser er lidt fra den ene ende til den anden, da jeg ventede mig min søn kunne jeg først teste positiv da jeg var 10 uger henne og her sidst kunne jeg teste positiv 3+4 men den mistede vi så her i slut sep.

Anmeld

27. februar 2015

Louisevilhababy

Anonym skriver:

havde ikke nogen test hjemme, så købte en her da vi var ude og handle og så må jeg teste her i aften, tænker nemlig også at teste idag, men min test oplevelser er lidt fra den ene ende til den anden, da jeg ventede mig min søn kunne jeg først teste positiv da jeg var 10 uger henne og her sidst kunne jeg teste positiv 3+4 men den mistede vi så her i slut sep.

Ja ok - så blir man ekstra forvirret og forventningsfuld når kroppen pludselig ter sig anderledes .... Garvede en bio i december og var slet ikke i tvivl om at det var en graviditet næsten fra at ægget skulle sætte sog fast havde jeg murren i underlivet .. Selvom det var eneste symptom så bar keg ike i tvivl ... Så hvis keg havde det igen så blev jeg nok også helt vild :-) 

har du tester så?:-)

Anmeld

27. februar 2015

Anonym trådstarter

Louisevilhababy skriver:

Ja ok - så blir man ekstra forvirret og forventningsfuld når kroppen pludselig ter sig anderledes .... Garvede en bio i december og var slet ikke i tvivl om at det var en graviditet næsten fra at ægget skulle sætte sog fast havde jeg murren i underlivet .. Selvom det var eneste symptom så bar keg ike i tvivl ... Så hvis keg havde det igen så blev jeg nok også helt vild :-) 

har du tester så?:-)

ja det er netop det, ja testede igår aftes og den var negativ, men her til morgen ville jeg lige teste igen og den er meget svar positiv så tror sku den er der, men tør ikke håbe for meget før jeg ser en knald positiv test og høre hjertelyd, efter min SA har min læge sagt at jeg skal følges nærmer med ekstra scanninger allerede fra uge 7 da min SA ikke var helt normalt, de opdaget det ved NF at hjertet ikke slog og da de ville måle fostret var det kun på str med en der var i uge 5-6 stykker så min krop vil ikke selv afvise et dødt foster.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2015

FrkC

Krydser fingre for dig/jer 

Forsigtigt tillykke 

Anmeld

28. februar 2015

Louisevilhababy

Det er spændene .. Ja den er svag positiv - krydser alt hvad krydses kan :-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.