Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er der vist ingen der er i tvivl om at jeg er gravid
På billede i den hvide trøje er jeg 30+0, og i den stribede er jeg 33+3
Hvordan ser jeres maver ud?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lisette W skriver: Nu er der vist ingen der er i tvivl om at jeg er gravid På billede i den hvide trøje er jeg 30+0, og i den stribede er jeg 33+3 Hvordan ser jeres maver ud?
Ih hvor er du fin!
jeg er selv "kun" i uge 21 men med tvillinger vokser maven godt nok mere end da jeg fik den første.
Hvor er du fin
Er Idag 34+5 billedet er dog 1 uge gammelt (33+5)
Hvor er I superfine alle sammen!
Jeg er kun 8+6 så har ikk så meget mave endnu - men glæder mig til at kunne se at der sker noget
Er helt vild med farverne på dit nederste billede - du ser virkelig skøn ud! Hvor er tøjet fra?
CH2012 skriver: Er helt vild med farverne på dit nederste billede - du ser virkelig skøn ud! Hvor er tøjet fra?
Tak Den stribede bluse er fra sisters point, købt for 6 år siden. cardiganen er fra H&M fundet på et loppemarked
Lisette W skriver: Tak Den stribede bluse er fra sisters point, købt for 6 år siden. cardiganen er fra H&M fundet på et loppemarked
Så er det nok ikk en t-shirt eller cardigan jeg kan skaffe nu Hehe. Det var ærgerligt - men lækkert outfit
Tvillingemave .. Taget i dag.
Mavsen her er ved at være klar til at springe
Begge billede er taget i dag, hvor jeg er 37+0
øv bare jeg havde en mave at vise.
er uge 20+5 og man kan kun se den fedt delle der var før graviditeten.
men som med de to store børn jeg har forventer jeg ikke den vilde mave før om 1-2 mdr men så går det os hurtigt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128