Har glemt 4års vaccine!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. februar 2015

Nadia11

Hej folkens.

jeg har først nu opdaget at min datter ikke har fået sin 4 års vaccine. Hun er 4år og 5mdr.. Er det forsent eller kan hun stadigvæk nå det? Virker det ligeså godt hvis hun får det nu? Håber at der er nogen som kan svare mig på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

DortheL

Nadia11 skriver:

Hej folkens.

jeg har først nu opdaget at min datter ikke har fået sin 4 års vaccine. Hun er 4år og 5mdr.. Er det forsent eller kan hun stadigvæk nå det? Virker det ligeså godt hvis hun får det nu? Håber at der er nogen som kan svare mig på det.

Det kan stadig nås :-) Kom bare afsted. 

Anmeld

26. februar 2015

2babygirls

Nadia11 skriver:

Hej folkens.

Afsted med dig... Nogle børn må vente lidt fordi de måske har været syge meget og må udsætte tiden nogle gange. Det er aldrig for sent

Anmeld

26. februar 2015

majba

Nadia11 skriver:

Hej folkens.

Bare rolig! Det er skam ikke for sent, jeg fik min 12 års vaccine da jeg var 15 år

Anmeld

26. februar 2015

Christine

Nadia11 skriver:

Hej folkens.

Tror min søn nåede at blive 6 år inden, da sygdom faldt sammen med lægetiderne indtil da. Fik kort efter et påmindelsesbrev (som må.være sendt før vi fik ham.vaccineret) og jeg mener ikke de ville sende det medmindre det stadig kunne lade sig gøre. Det er desuden den samme vaccine som man plejede at give ved 12 år og det virkede jo også fint 

Anmeld

26. februar 2015

Stjerneskud84

Nadia11 skriver:

Hej folkens.

Jeg glemte os i sin tid min datters 4 års vaccine.. Jeg bestilte tid hos lægen og fik den til hende uden problemer, hun var os 4,5 år på det tidspunkt. Så skynd du dig og bestille tid hos lægen.. 

Anmeld

26. februar 2015

Valle81

Ingen problemer,  du bestiller bare tid��

Anmeld

26. februar 2015

Nadia11

Tusind tak for jeres svar. Synes bare det er flovt at glemme sådan noget vigtigt som en vaccine. Men nu har jeg bestilt tid til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.