Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Positiv?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu har jeg aldrig stået med en positiv test... meeen hvis det der er sket indenfor den tid man skal aflæse så ville jeg mene du er gravid Tillykke
Louisevilhababy skriver: Nu har jeg aldrig stået med en positiv test... meeen hvis det der er sket indenfor den tid man skal aflæse så ville jeg mene du er gravid Tillykke
Det er en ægløsningstest
Det er den i den grad...
selvfølgelig kun hvis det er inden virkningstiden... Alt efter den tid er negativ...
Synes ikke den er der heeelt, men meget tæt på! Nok i aften måske
Hehe hvor du sød men det er desværre kun en ægløsnings test Som forhåbentlig kan ende i en positiv graviditets test
Stjerneskud84 skriver: Det er den i den grad... selvfølgelig kun hvis det er inden virkningstiden... Alt efter den tid er negativ...
Det var self indenfor tid, 5 min tak for svar! Kan vel egentlig også bare "gå i gang" for hvis den ik er der endnu er den vel snart?
Pigeeeeen skriver: Det var self indenfor tid, 5 min tak for svar! Kan vel egentlig også bare "gå i gang" for hvis den ik er der endnu er den vel snart?
Lad mig sige det sådan, knald løs, pludselig er den der...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128