Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har haft lidt problemos med æl-tests der bliver ved med at være næsten positive.. Men hvad siger I? Er den der nu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MK09 skriver: har haft lidt problemos med æl-tests der bliver ved med at være næsten positive.. Men hvad siger I? Er den der nu?
Ja det vil jeg mene
Gå du bare i krig med/på manden
Update: Teststregen er endnu tydligere i dag Så nu skal der prøves og krydses fingre Tak for alles svar
MK09 skriver: Update: Teststregen er endnu tydligere i dag Så nu skal der prøves og krydses fingre Tak for alles svar
Hvor længe tog du test for jeg havde det på samme måde med ægløsningstest følte aldrig jeg kunne få en positiv og hvornår på dagen testede du?
Misskb28 skriver: Hvor længe tog du test for jeg havde det på samme måde med ægløsningstest følte aldrig jeg kunne få en positiv og hvornår på dagen testede du?
Jeg tog tests fra dag 6 i min cyklus.. Kunne nok godt have ventet lidt... Men endte med at tage tests i ca. 13-14 dage, jeg testede for det meste ved 14-15 tiden om eftermiddagen, men hvis jeg synes den var lige ved at være positiv testede jeg igen 3-4 timer senere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128