Hej alle sammen,
Jeg er lige nødt til at få lidt luft og evt råd
Efter MA i januar har, og en omgang svær svamp grundet penicillin behandling, har manden og jeg ikke kunne sexe ret meget i februar.
Jeg fik pludselig en ide her for et par uger siden om, at jeg evt. godt kunne være blevet gravid, da vi da trods alt har sexet den lidt, så muligheden foreligger da!
Jeg havde nemlig meget vandet udflåd. Valgte da at tage en test i sidste uge, tror det torsdag? Nå, anyways- den var (No wonder) negativ… Her de sidste dage har jeg så oplevet at have influenza lignende symptomer, altså i form af at føle mig dvask, men også at føle mig varm. Jeg har de sidste 2 dage haft en ’brændende’ fornemmelse, specielt i venstre bryst- samt de er ømme… (Det gjorde ondt at løbe i går )
Sagen er den, at efter min MA kun har haft en mens, og der fik 24 dage fra 1. blødningsdag til jeg fik min mens- så jeg har reelt ikke nogen ide om hvor lang min cyklus er, ift. til at tage en GV test! SAMT jeg skal til jobsamtale i dag, så havde besluttet mig for at jeg under ingen omstændigheder ville tage en test inden samtalen, da jeg så ville sidde der med MEGET dårlig samvittighed ved tanken om man ER gravid, når man søger et nyt job
Jeg har i løbet af denne cyklus haft:
- Smerter, som jeg har forbundet med forestående menstruation
- Ømme bryster, specielt venstre side, med fokus på ’brændende’ fornemmelse’ centralt ved brystet
- Stikken i underlivet ved æggestokkene
- Øget vandet udflåd
- Følelsen af at være varm
- Øget tisse trang de sidste 3 dage-
Skal måske tilføje, at jeg også har mange af disse symptomer op til en alm. Mens J Men ja, ved sgu ikke.
Hvornår burde jeg tage den skide GV test? Jeg gider ikke blive ved med tage tests- da det i længden kan blive en dyr fornøjelse. Min første sidste mens dato var d. 30 januar. Hvad tænker i piger, hvornår skal jeg tage chancen og få afklaret om det er ren indbildning eller om der mod alt forventning har været gevinst?
Undskyld det lange opslag!
Anmeld