Søger råd - ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
9 svar
1 synes godt om
25. februar 2015

Lizzie1986

Hej alle sammen,
Jeg er lige nødt til at få lidt luft og evt råd ��
Efter MA i januar har, og en omgang svær svamp grundet penicillin behandling, har manden og jeg ikke kunne sexe ret meget i februar.
Jeg fik pludselig en ide her for et par uger siden om, at jeg evt. godt kunne være blevet gravid, da vi da trods alt har sexet den lidt, så muligheden foreligger da!
Jeg havde nemlig meget vandet udflåd. Valgte da at tage en test i sidste uge, tror det torsdag? Nå, anyways- den var (No wonder) negativ… Her de sidste dage har jeg så oplevet at have influenza lignende symptomer, altså i form af at føle mig dvask, men også at føle mig varm. Jeg har de sidste 2 dage haft en ’brændende’ fornemmelse, specielt i venstre bryst- samt de er ømme… (Det gjorde ondt at løbe i går )
Sagen er den, at efter min MA kun har haft en mens, og der fik 24 dage fra 1. blødningsdag til jeg fik min mens- så jeg har reelt ikke nogen ide om hvor lang min cyklus er, ift. til at tage en GV test! SAMT jeg skal til jobsamtale i dag, så havde besluttet mig for at jeg under ingen omstændigheder ville tage en test inden samtalen, da jeg så ville sidde der med MEGET dårlig samvittighed ved tanken om man ER gravid, når man søger et nyt job

Jeg har i løbet af denne cyklus haft:
- Smerter, som jeg har forbundet med forestående menstruation
- Ømme bryster, specielt venstre side, med fokus på ’brændende’ fornemmelse’ centralt ved brystet
- Stikken i underlivet ved æggestokkene
- Øget vandet udflåd
- Følelsen af at være varm
- Øget tisse trang de sidste 3 dage-
Skal måske tilføje, at jeg også har mange af disse symptomer op til en alm. Mens J Men ja, ved sgu ikke.

Hvornår burde jeg tage den skide GV test? Jeg gider ikke blive ved med tage tests- da det i længden kan blive en dyr fornøjelse. Min første sidste mens dato var d. 30 januar. Hvad tænker i piger, hvornår skal jeg tage chancen og få afklaret om det er ren indbildning eller om der mod alt forventning har været gevinst?

Undskyld det lange opslag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

Johild

Lizzie1986 skriver:

Hej alle sammen,
Jeg er lige nødt til at få lidt luft og evt råd ��
Efter MA i januar har, og en omgang svær svamp grundet penicillin behandling, har manden og jeg ikke kunne sexe ret meget i februar.
Jeg fik pludselig en ide her for et par uger siden om, at jeg evt. godt kunne være blevet gravid, da vi da trods alt har sexet den lidt, så muligheden foreligger da!
Jeg havde nemlig meget vandet udflåd. Valgte da at tage en test i sidste uge, tror det torsdag? Nå, anyways- den var (No wonder) negativ… Her de sidste dage har jeg så oplevet at have influenza lignende symptomer, altså i form af at føle mig dvask, men også at føle mig varm. Jeg har de sidste 2 dage haft en ’brændende’ fornemmelse, specielt i venstre bryst- samt de er ømme… (Det gjorde ondt at løbe i går )
Sagen er den, at efter min MA kun har haft en mens, og der fik 24 dage fra 1. blødningsdag til jeg fik min mens- så jeg har reelt ikke nogen ide om hvor lang min cyklus er, ift. til at tage en GV test! SAMT jeg skal til jobsamtale i dag, så havde besluttet mig for at jeg under ingen omstændigheder ville tage en test inden samtalen, da jeg så ville sidde der med MEGET dårlig samvittighed ved tanken om man ER gravid, når man søger et nyt job

Jeg har i løbet af denne cyklus haft:
- Smerter, som jeg har forbundet med forestående menstruation
- Ømme bryster, specielt venstre side, med fokus på ’brændende’ fornemmelse’ centralt ved brystet
- Stikken i underlivet ved æggestokkene
- Øget vandet udflåd
- Følelsen af at være varm
- Øget tisse trang de sidste 3 dage-
Skal måske tilføje, at jeg også har mange af disse symptomer op til en alm. Mens J Men ja, ved sgu ikke.

Hvornår burde jeg tage den skide GV test? Jeg gider ikke blive ved med tage tests- da det i længden kan blive en dyr fornøjelse. Min første sidste mens dato var d. 30 januar. Hvad tænker i piger, hvornår skal jeg tage chancen og få afklaret om det er ren indbildning eller om der mod alt forventning har været gevinst?

Undskyld det lange opslag!

Dine symptomer passer faktisk med ÆL...

vandigt/slimet udflåd er ofte i forbindelse med æl..

man kan sagtens få ømme bryster ved æl og stik/jag i underlivet passer også fint med æl..

så på manden og vent og se om der enten kommer en mens ellers test igen om 14 dage... 

Anmeld

25. februar 2015

Lizzie1986

Johild skriver:

Dine symptomer passer faktisk med ÆL...

vandigt/slimet udflåd er ofte i forbindelse med æl..

man kan sagtens få ømme bryster ved æl og stik/jag i underlivet passer også fint med æl..

så på manden og vent og se om der enten kommer en mens ellers test igen om 14 dage... 

Har jo haft ægløsning ��

Anmeld

25. februar 2015

April-baby

Lizzie1986 skriver:

Har jo haft ægløsning ��

Brugte du æl test? 

Anmeld

25. februar 2015

Lizzie1986

April-baby skriver:

Brugte du æl test? 

Jep... 

Anmeld

25. februar 2015

April-baby

Lizzie1986 skriver:

Jep... 

Så der jo ik andet at gøre end at vente og se.

Anmeld

25. februar 2015

Manna

øhh?

du skrev jo ikke noget om at du havde taget æl-test...eller var det den der var negativ? Hvis du har en positiv æl test og har sexet deromkring bør du vel kunne teste gt efter 14 dage. Men nogle tester jo først positiv senere selvom de er gravide

Anmeld

26. februar 2015

MK09

Velkommen til 

Først: Er meget ked af at høre om din MA! Har selv gennemgået det samme her i januar og det er simpelthen så trist... Men godt at I er på den igen - det er vi også 

jeg tænker også umiddelbart, at jeg ville gå ud fra den positive ægløsningstest og så teste 14-15 dage efter den viste positiv... Det er ihvertfald det jeg gør, da mine ægløsninger falder ret sent i min cyklus...

KH!

Anmeld

9. marts 2015

Lizzie1986

MK09 skriver:

Velkommen til 

Først: Er meget ked af at høre om din MA! Har selv gennemgået det samme her i januar og det er simpelthen så trist... Men godt at I er på den igen - det er vi også 

jeg tænker også umiddelbart, at jeg ville gå ud fra den positive ægløsningstest og så teste 14-15 dage efter den viste positiv... Det er ihvertfald det jeg gør, da mine ægløsninger falder ret sent i min cyklus...

KH!

Ja det var hårdt.

Jeg tror dog vi sætter det på standby lidt, da han lige har friet til mig!

Anmeld

11. marts 2015

MK09

Lizzie1986 skriver:

Ja det var hårdt.

Jeg tror dog vi sætter det på standby lidt, da han lige har friet til mig!

wow! dejligt! Tillykke, tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.